-Mariposa- Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Egentlig hadde jeg tenkt å vente en stund, men blir kanskje litt gira av disse sidene? Vel, jeg sa at jeg hadde noe jeg ville si til ham. Han ser skeptisk på meg med en gang vet du. Jeg sier at jeg tenker fortsatt på å slutte på pillen til høsten, men at det finnes masse andre måter å ha safe sex på. Jeg sier at jeg kan finne ut om metodene og så kan han bestemme hva han synes er best. Han sier ikke så mye, bare mumler noe om at han ikke er klar og noe med å ikke ha nok fritid hvis man får barn. Jeg skjønte ikke helt hva han mente. Men så sa jeg at jeg ikke ville presse ham, men at det vi gjorde nå (meg på pilla) var jo et slags press på meg. Så hvorfor skal jeg presses til å gjøre noe jeg ikke vil? Så sa jeg at jeg skjønner at han ikke er klar, men kanskje han er det om et års tid (hint, hint). Han sa ikke så mye da heller, bare sa jo ja, kanskje. Åh, jeg blir så sprø. Jeg har lyst til å bare virkelig snakke om dette. Men han er så redd for å såre meg og jeg er redd for å presse ham. Innimellom tror jeg virkelig han ikke kommer til å være noe som helst nærmere "målet" om 9 mnd. Blir litt gal.
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Hei frøkna=o) Ja, skjønner veldig godt hva du mener...Snakket også med sambo i går om de alternative safe metodene... Sa at vi kunne prøve disse først og vsr det ikke noe så skulle jeg på pilla igjen... Ble egentlig sur for han bare himla med øynene og sa åååja, sånn skeptisk, tror ikke på deg stemme... Men det er som du sier at du føler deg presset til å ta pilla, så jeg synes forsatt du skal slutte til høsten...Men det er jo meg...=o) Og når det gjelder fritiden etter barn.. Klart de tar litt tid men hvem har sagt at dere ikke kan gå ut og spise god midddag, gå på kino(barnepass er en fordel her, men finnes spedbarn kino hvor du kan ta med baby) ut å ha det gøy..Tenker da ikke på byen, festing... Menman kan ha det gøy selv om man har barn... det er bare at mange som ofrer dette for barnet... Gutten min var ikke 1 mnd da han var på sin første overnatting, og sambo og jeg var på kino og koste oss...Men fint å ha noen til å hjelpe også... Eks kan være vanner med barn eller noen du stoler på... Eller familie... Så det skal ikke være vanskelig. hehehe... for meg syntes jeg den del av ikke å være klar ikke holder... Men du kan jo vente en mnd før du tar det opp igjen... Sånn gjør jeg det, bare for å få av litt på skuldrene og høre hvor han står henn i saken=o) Spurte sambo når han kom til å bli klar da, han sa om 3 år, da sa jeg at du kan ikke sette en tidsfrist for når du er klar, for er du ikke klar nå er du sikkert ikke det om 3 år..Hehe... Jo sa han... Men tror ikke på han... seriøst,... Ble litt langt dette men vil si at jeg skjønner deg=o) klem
*MiAMi* Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Jeg fikk en positiv tilbakemelding fra sambo i går. Han fortalte at han hadde pratet med en kollega (som blir far for 2. gang i begynnelsen av feb.) Han hadde visst snakket så varmt om det å bli far, og det ga samboeren min et spark bak. Kanskje gutter/menn må ha litt input fra andre gutter/menn, ikke bare oss jenter. Gutter og jenter ser vel litt forskjellig på disse tingene. Jeg opplevde i allefall dette veldig positivt! :-)
feather Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Han hadde vært borte noen dager også har jeg blitt enda mnere gira av å være her over de siste dagenem så i går kveld spurte jeg om når vi kunne slutte helt med prev... eeh først så tuller han bare å sier 10år..uff,grøss... så sånne ting, å vil helst snakke på noe anna... men seriøst da? spurte jeg,. hmm han ville ikke si noe da.. ble stille.. lenge til sa ham, men det kan hende jeg ombestemmer meg da, eller noe var det han sa da! Oi! kanskje han får lyst på litt før enn 5år da?? *håpe* skal få det ned til om 2år jeg! hihi Innen 2år! smiile! skal nok hinte innimellom ja! men er nok viktig å ikke mase.. da blir han,å sikker andre samboere også? bare irriterte.. hehe klem til dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå