Hanne og Jo Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Kan man ta med en 2 månder gammelt spebarn på flytur som varer en time?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 javisst. hvorfor skulle man ikke det? vi har flydd med snuppa siden hun var 7-8 uker og før hun var 11 mnd hadde vi satt os i et fly 24 ganger. Nå er vi lei. Neste fødselspermisjon skal vi holde oss mere hjemme ;-) Vi har alltid hatt med bilstolen og festet den i flysete. der sitter hun fint. men av og til er det fullt og da må hun på fanget med eget belte festet til mitt.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg flydde med snuppa når hun va 6 uker og 7 uker, gikk helt fint det altså Snuppa puppa på vei opp, sov hele veien og sugde på smokken på tur ned. ( sånn at hun ikke skulle få dotter i ørene) Hun satt/lå i belte fast i mitt. hadde storesnuppa med så vi okkuperte 3 seter, ellers hadde det blitt litt trangt..
Kjærlighet <3 Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Det går kjempefint å fly med små barn!!!:-) Jo mindre di er jo lettere nesten:-) Eldste jenta vår var 4 dager første gang hun reiste med fly og det var den enkleste gangen. Hun sov nesten hele tiden. Fikk litt pupp på vei opp for ikke å få dotter i ørene og det gikk strålende. Både svigers og mine foreldre bor eller har bodd slik at det har vært enklest å reise med fly. Så vi har reist en del siden barna ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå