Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta med en 2 månder gammelt spebarn på flytur som varer en time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

javisst. hvorfor skulle man ikke det?

vi har flydd med snuppa siden hun var 7-8 uker og før hun var 11 mnd hadde vi satt os i et fly 24 ganger. Nå er vi lei. Neste fødselspermisjon skal vi holde oss mere hjemme ;-)

Vi har alltid hatt med bilstolen og festet den i flysete. der sitter hun fint. men av og til er det fullt og da må hun på fanget med eget belte festet til mitt.

Skrevet

Jeg flydde med snuppa når hun va 6 uker og 7 uker, gikk helt fint det altså :) Snuppa puppa på vei opp, sov hele veien og sugde på smokken på tur ned. ( sånn at hun ikke skulle få dotter i ørene) Hun satt/lå i belte fast i mitt. hadde storesnuppa med så vi okkuperte 3 seter, ellers hadde det blitt litt trangt..

Skrevet

Det går kjempefint å fly med små barn!!!:-) Jo mindre di er jo lettere nesten:-) Eldste jenta vår var 4 dager første gang hun reiste med fly og det var den enkleste gangen. Hun sov nesten hele tiden. Fikk litt pupp på vei opp for ikke å få dotter i ørene og det gikk strålende. Både svigers og mine foreldre bor eller har bodd slik at det har vært enklest å reise med fly. Så vi har reist en del siden barna ble født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...