Gå til innhold

Halvt års dag i dag :)


mummiboy 21.07.06

Anbefalte innlegg

Lillegutt er 6 mnd i dag :) Herregud så fort tiden går, nesten litt skremmende!

Da han var nyfødt så jeg sånn frem til hver måned som gikk, men nå vil jeg bremse tiden, den går ALT for fort!!! Får trøste meg med å tenke på alt han kommer til å lære fremover, det blir sikkert en kjempe artig tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, Per var et halvt år på fredag. Veldig rart, enig med deg i at jeg vil bremse opp, han er så nydelig akkurat nå for tiden synes jeg. Hørte akkurat Marit Larsen på radioen, den sangen som ble spilt da vi kjørte til Ullevål for å føde, fikk grøsninger og tårer i øynene når jeg husket fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, off har hatt en rar følelse hele helgen jeg! At det er hele 6 mnd siden jeg satt på sykehuset med en liten knert i armene. Hormoner som raste i kroppen, var på gråten hele tiden og ante ikke hvordan det var å være mamma :) Jeg mamma liksom :)

Turte nesten ikke å bevege oss ute den første tiden, hva om han våkner?? hva skal jeg gjøre da? osv! Men nå skal vi ( alle tre ) på trening, el lillegutt skal på barnepassen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen! :o)

Karsten ble 6 mnd i går. Vi feiret det med 1/4 brødskive med leverpostei og tre spiseskjeer fruktmos (mot to skjeer normalt)! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis me halvt årsdagen.. håpe der får en fin dag!!! mia va 6 mnd i går. men blei ikke akkurat feira så mye siden ho har vært syk:( men d tar vi igjen på 1 årsdagen..hihi.. huff, d e ikke så lenge til, faktisk, uæh, tida går enormt fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...