Gå til innhold

Skjønner meg ikke på disse EL testene!!

Anbefalte innlegg

Har testet 2 ganger i døgnet, morgen og kveld siden dag 8 (har kort syklus). De siste dagene har det vært en svak strek der. Så fredag kveld var streken betydelig sterkere, men ikke like sterk som kontrollstreken. Lørdag morgen var den svakere igjen. Jeg ville kanskje fått positiv test midt på natten, jeg da... Det skal vel ikke være meningen at man skal måtte teste mange ganger i døgnet og stå opp om natten og tisse på kopp!!!!

Hallo!!

I dag var det en svak, nesten ikke synlig strek der igjen. Jeg skal ha mensen om 11 dager, så jeg antar et EL er over... Eler ville dere fortsatt med testing???

Har billigtester...

Fortsetter under...

Jeg får alltid 2 dager på rad med positive telster under el. Tviler sterkt på at du har hatt el om natten bare. El skjer 12-36 timer etter den første positive test. Egget lever i ca 24 timer. jeg tror ikke du har hatt el enda, så jeg ville fortsatt å teste. Men du trenger bare ta en test for dagen!! Det sies at det er best å teste mellom kl 16-19.

Lykke til videre :o)

Husk at den streken er hormon styrt så den vil uansett gå opp og ned i styrke, uavhengig av el. Fortsett å test du. Siden du har en sånn kort syklus vil jeg anbefale degå tempe, det er eneste måten å virkelig vite at du har el og samtidig vil du se den tydeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...