Gå til innhold

November: Er dere flinke til å gi tran?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd noen ganger, både med sprøyte og skje, men det bli bare hosting og søl. Så i går kjøpte jeg d-vitamin dråper. Skal prøve det nå. Noen andre som gir det i stedet? Drypper dere rett i munn, eller på skje først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gitt det nå, var veldig greit å dryppe rett i munn. Han bare smattet og rynket litt på nesen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre på helsestasjonen at det var lettest å gi D - vitaminer, så jeg har brukt det hele tiden. Det setter ikke flekker på klærne, og babyene gulper det ikke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også forsøkt tran, men gått over på D-vitamin dråper. Mye enklere. Dryppes rett i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sååå dårlig på det.. hun har ikke noe imot å få det, men er så glemsk...hender jeg gir D-vitamin dråper i steden, lettere å gi. må skjerpe meg på det punktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kuttet tran siden det bare kom opp igjen!! Spydde en del, så vi gikk over til d-dråper også.. Drypper det bare i munnen, går fint det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de dråpene mangler fiskefettet de får i seg gjennom tranen sa de til meg på hs. Så da tenkte jeg at jeg får vel gi tran da. Men jeg gruer meg sånn til å begynne med det at jeg har ikke gjort det ennå.. dårlig samvittighet..dårlig mor takter..usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...