Gå til innhold

Ultralyd i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 uker akkurat. Jeg er så spent at jeg holder på å klikke. I morgen på Ullevål får jeg se babyen. Jeg tenker selvfølgelig på om alt er bra, og alt det der...men jeg har en gutt fra før og er så spent på kjønnet. Det er jo stas med en av hvert kjønn, men en liten gutt er mer en hjertlig velkommen også. Jeg fikk nesten ikke sove i natt...jeg bare lå å tenkte og drømte og planla.

Er det sånn at vi jenter gjerne vil ha en jente i flokken også eller er det bare meg...

Gleder meg sånn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt du er spent!!

Masse lykke til :o))

Skrevet

åh, lykke til :) jeg skjønner at du er spent!

jeg tror kanskje at jenter ofte ønsker seg jenter. jeg vet ikke. jeg har en gutt fra før og må jo innrømme at det hadde vært stas med en liten jente... forrige mandag fikk vi vite at det er en gutt til og jeg syns det er kjempestas. og storebror er gladere en jeg kunne gjette :)

det fine med ungene er vel at de er så bra uansett hva de er!

Skrevet

så spennede da.Skjønner godt du gleder deg.Er noe veldig stort og se den lille som ligger og spreller inni deg.Lykke til.

Skrevet

Åååh, vet hvordan du har det! Jeg skal på tirsdag, og de siste dagene har gått så treigt!! Har fått UL hos fastlegen min tidligere, men det er flere uker siden sist, og den lille har vokst mye... pluss at kanskje vi får se kjønn!! Spennende...

Lykke til i morgen! :)

Skrevet

Hurra

Termin 24 juni og det var da vel liten jente, trolig. Man kan vel ikke stole 100 % på det, men jordmor var ganske sikker så kanskje. Alt var bra ihvertfall det er det viktigste.

Det er så underlig deilig dette her. Vi er så heldige.

Skrevet

Gratulerer!! Så moro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...