Gå til innhold

April: HURRA!! 3. trimester!!! ;)

**synne**

Anbefalte innlegg

Måtte bare juble litt for den overgangen!! ;) 2. trimester er så laaaaaangt... Så i dag skal vi feire denne overgangen med å begynne å ordne til snuppa sitt nye rom. -Foreløbig skal hun bare leke der, og vi skal sette opp den store sengen, og se om hun aksepterer en slik overgang... Hvis ikke så skal hun iallefall få "overta" rommet, gjøre det til sitt... -Det er snakk om et gjesterom, der hun kanskje har vært inne 3 ganger eller noe sånnt... Så det er ganske fremmed for henne... Regner med at det blir en kjapp prosess egentlig, spesielt siden de fleste lekene hennes nå blir stående der, istedet for midt i stua... ;)

Måtte bare lette litt på trykket før vi setter i gang.. ;) God søndag til dere alle!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat den overgangen der huska jeg så godt!! Det var en enorm lettelse!! For nå kunne jeg være så stor jeg bare ville.. hehehe (la på meg 25 kg jeg da,og var lei av at folk poengterte det hele tiden)

Dere får kose dere med å ordne barnerom da! Går rett tilbake til barndommen jeg når jeg holder på med sånt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rommet er nå påbegynt, vi har fått opp seng og en pute-lese-hoppe-krok. Denne skal få sånn "prinsesseslør" fra taket, og gardin foran så hun kan gjemme seg inni der.. Og så skal vi henge bamser ned fra taket... Det blir ganske koslig tror vi..hehe...

Og hun elska senga si..-men ville ikke sove der. Det ble litt for mye på en gang... Men hun hoppa rett opp i senga og dro dyna over seg, og sa "dyna! -lalla" (sove med dyne på). Så hun var jo bare sååå søøøt..hehe... og i kosekroken fant hun seg godt til rette med bøkene i bokhylla...

Og når vi kom hjem fra svigers litt seinere på dagen, så visste hun med en gang hvor rommet hennes var... -Rett inn og opp i senga..;)

-Jeg måtte bare mase litt til før bøkene hopper i fanget mitt... usj..er ikke motivert til lesing nå...skulle snart vært på vei til danmark jo... *surmule*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ så koselig da... vi skal snart ominnrede rommet til Natalie og nå fikk jeg noen gode ideer.. ;) Hun har ikke så stort rom hun da, men hvis vi kaster ut skapet så blir det vel litt bedre plass. (det er bare rot u skapet uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...