Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 nå begynner jeg seriøst snart å lure på om det kommer noen i det hele tatt!! både meg å mannen min var 5mnd da vi fikk våre første! Er det bare min som er treig??
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jepp, han er nok bare litt sen:-) Kjenner flere som ikke har fått tenner på den alderen, det er helt normalt.
mamma:) Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Slapp av:) Ene niesen min fikk ikke tenner før hun hadde passert året. Da kom hjørnetanna først. Min på ni måneder har åtte tenner nå.
Mathias`mamma Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Min nevø fikk heler ikke tenner før han var over året. Fordelen med å få tenner sent er at de blir sterkere. Hilsen min tannlegesekretær-svigermor :-)
mummiboy 21.07.06 Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Jeg var 1 år og 2 dager da jeg fikk mine første tenner, da fikk jeg 4 samtidig
mai mammaen til to Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 og heldig er du sier bare jeg! tenner er ikke noe som er positivt å få tidlig..iallefall ikke om du ammer.. jeg har blitt bitt til blods..har hatt store sår... så jeg hadde sett at hun hadde ventet med tenner. han er kanskje litt sein med tennene, men de kommer plutselig..og da får han sikkert mange på engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå