Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Noen som har erfaring med denne? Jeg har tenkt å kjøpe den, da får man liksom fordelene med svingbare forhjul, men den er mer stabil siden den har fire og ikke tre hjul. Men alle anbefaler mykbag til denne vognen! Heller litt til hardbag, jeg, da. Mykbagen ser liksom så "pinglete" ut...
mammmamia ** Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Ville muligens heller gått for Teutonia Fun - det er praktisk talt den samme vogna, men MYE lettere og nettere :-) Og jeg tror jeg ville gått for hardbag ja, om ikke du skal bære den mye med deg... Hadde selv mykbag til lilletulla og var superfornøyd, men vi bar den mye opp og ned trappa også da! Fordelen med mykbagen er at den gjøres om til vognpose når babyen blir for stor til den, og den kan stappes litt fullere med andre poser oppi enn hardbagen :-) Men det ser mye renere og nettere ut med hardbag/duobag synes jeg! Ville gått for den nye Fashion-bagen jeg, den er lekker og praktisk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå