Gå til innhold

kjære jenter, gi meg noen gode råd, ang soving

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har sovet rundt frem til nå for to uker siden ... hun våkner om natten å skal ha mat. det er greit nok men det er ikke snakk om å få henne til å sove i egen seng. det eneste som roer henne er at hun får ligge i min seng. uansett hvor mye jeg bysser, koser og stryker så nekter hun å sove i egen seng. har prøvd å gjøre sengen så innnbydene og mammaluktene som mulig men det funker ikke... så fort jeg legger henne ned så hyler hun.. det er akkurat som om hun er redd...

først har jeg tenkt at hun kanskje er sulten, at det er derfor hun ikke finne roen men legen min har sagt jeg må prøve å fullamme henne til 6mnd fordi jeg mistenker hun har melkealergi. har prøvd velling til henne men det blir bare skrik og vondt i magen.... samme med fruktmos.

jeg bukker under av søvnmangel snart, dette må endre seg. å spørre sambo er bortkastet, han sover til 11-12 men vil ikke passe henne så jeg får sove.arrgh!!!

har noen av dere noen gode tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukas sovner i sin egen seng, men etter første amming tar jeg han over til meg. Vi sover godt ilag :-) Sambo sover på ett anna rom :-) han snorker sånn!

Skrevet

For det første; mannen din må hjelpe deg slik at du får sove om morgenen! Ellers går det jo ikke.

Min gutt sluttet også å sove rundt da han var 5 mnd. Nå er han 10 mnd og våkner 1-8 ganger hver natt. Noen barn endrer seg i 5 mnds alderen, og dessverre har jeg ikke et godt svar på hvordan det skal endre seg. Jeg føler selv at jeg har prøvd alt. Jeg ville nok ha latt henne sove med deg en periode hvis hun sover bedre da. Synes det er tidlig med skrikekur, og hun må jo fortsatt ha nattmat siden hun er under 6 mnd.

Vent til hun er godt i gang med fast føde, og prøv igjen i egen seng da. Uansett må du og samboeren dele på det ellers knekker du! Hun blir jo også alt for avhengig av deg hvis du må ta alt alene....

Lykke til, føler med deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...