Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 helst med bevegelser eller noe... pleier å ta dene på datteren min.. det var en gang en mus som bodde i et hus ikke der (kiler henne forsiktig på foten) ikke der (kiler henne neders på magen) men der (kiler henne på halsen) den syns hun er kjempe gøy..ler og ler hun er 8 mnd
lilletrampe Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Lillegutt har begynt å klappe...så han syns denne er veldig morro..(man synger den ikke, men snakker) Klappekake - klappekake - kakemann bak en kake så fort du kan. Rull den rundt som en bolledeig og stek den i ovnene i en fei.. også ride ride ranke er morro. og så eeeelsker han lille petter edderkopp
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 datteren min klapper også...hun liker klappesøte da..den bruker vi en del..den klappekake reglen er på en sånn bamse hun har..så den har vi sagt noen ganger og...men kanskje vi kan bruke den litt mer...hmm flere?
Tita&Tage Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Denne elsker frøkna vår: Hun "rir" på kneet mitt mens jeg øker intensiteten for hver setning.. Sånn rider damene, damene, damene Sånn rider herrene, herrene, herrene Sånn skumper bonden på møkk-kjerra si Hun ler i ekstase av denne
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Nano og Diktatoren: Åååh, den lekte foreldrene mine med meg da jeg var liten! Husker det godt nå. Takk for dette, jeg må selvsagt formidle den videre til neste generasjon
Sigbeth Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 hva med finger og tær-regler? Jeg kom plutselig på dette nå. Min morfar pleide å begynne med tommel/stortå og si: han datt i sjøen, han tok ham opp, han bar ham hjem, han la ham i seng, og han spilte basen for alle fire-fem! (avslutter med lillefinger/lilletå) Vet ikke helt hva det siste betyr, men er jo moro. Ellers tåregle: lilletå, tådi, langerud, ebbafru og store gubben hestemann! fingerregle: tommeltott, slikkepott, langemann, gullebrand og lille petter spillemann!
Babykilo Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Sitte og hoppe på kneet og si denne rytmisk: Ride, ride ranke til møllerens hus der var ingen hjemme, bare en liten kattepus og tre små bissevovver den ene sa voff og den andre sa voff, voff, den tredje sa voff, voff, voff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå