Gå til innhold

JAAAAAAAAA!! Har bare ammet en gang i natt!!!!!

Anbefalte innlegg

Holdt virkelig på å bli sprø! I går morgens var det nok! Klarte ikke en natt til med amming minst annenhver time.

Kjøpte maisgrøt og jeg pumpet meg og hadde en ts i melken. Han våknet først 0430!!! Håper det ikke bare var i natt, men at han fortsetter sånn!!!

:-)

Fortsetter under...

gratulerer ja!.

min spiser også kun en gang pr natt nå, ca 3-4 tiden (før det 22.00, etter det, ca 7)

mitt knep var å gi på begge pupper det siste måltidet. Er klar over at dette ikke er nok for mange, men jeg gir vanligvis bare på en pupp av gangen

Annonse

Er jo delevis riktig, for er de ordentlig mett sover de mye bedre enn om de ikke får nok mat. Men er også sånn at grøt er tyngre fordøyelig og dermed går det lengre tid før de blir sulten igjen...Er det samme med mme, babyer som får det sover ofte lengre av gangen enn mm barn...

Åhhhh! Nå ble jeg missunnelig!

Holder på å gå på veggen... fra nyttår har hun villet ha pupp 3 ganger hver natt (mot tidligere to) i tillegg til at hun våkner titt og ofte, gjerne kun for å få smukken.

Hun har helt siden hun var et par uker fått en flaske mme på kvelden. Ellers får hun bare pupp. Mme har ført til at hun sov fra 20.00 til 03.00 tidligere, men nå har hun begynt å våkne klokka 24.00. Virker som hun ikke sover så tungt som tidligere. Kanskje vi må begynne med litt grøt vi også? Tenkte det ikke var så stor forskjell på det og mme når det gjaldt soving.

Trodde liksom det skulle minke på nattmåltid med alderen, ikke øke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...