Hoppetussa Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Var på kontroll der tidlig denne uka. Veide snuppa, og hun er 66 cm og 8900 gram(!) Hun var 3090 gram ved fødsel, så hun har vokst fort og er en skikkelig plugg. Hun har blitt sånn stort sett på morsmelk, har gitt henne fra noen teskjeer til en kvart porsjon grøt på kvelden som påfyll til pupp fra 4 mnd.(prøvde ganske hardt å øke produksjonen på kvelden) Tror jeg har fløte i puppen jeg! :-) Men nå ville helsesøster "slanke henne". Hvordan? Jo - gi henne tre måltider fast føde om dagen og gi vann til - ikke pupp, for det blir hun tjukk av! Jaja...
Blomman Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 er godt du er på nippet til å bli ammehjelper da og heldigvis vet bedre...... men jg blir ganske sjokkert ja nå de foreslår å "slanke" små babyer som stort sett bare får pupp ja. Eldstemann her og var en skikkelig liten sumo som baby - men er nå snart 7 og er langt fra tjukk Nei fortsett i deres eget tempo med introduksjon av fast føde dere ;-)
Hoppetussa Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Ja, nå er det bare å få tid til å gjøre resten av oppgaven, så håper jeg snart å bli godkjent! Må si at den erfaringa jeg har hatt ved å lese svarene dine og hjelpe til å svare med det lille jeg kan er godt å ta med seg. Tror jeg hadde tatt utsagnet fra hs med en klype salt allikevel... Jeg nikket til henne, men tenkte jo inni meg at dette ikke hang på greip. Både jeg og pappan var Michellinbabyer da vi var små, og er ikke så kraftige nå!
Expat Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Hehe, jeg møtte en 6mnd baby på 11 kg her i vår... På bare pupp. Forøvrig har vennene mine en nevø som var michelin-baby, og nå er han lang og tynn... Løper det av seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå