Gå til innhold

Jeg har kun sett samboer nåken EN gang under hele forfoldet...=(.. Blev litt langt gitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sant..

Ok vi blev sammen i begynnelsen av november 2005. Tok ikke så lang tid til jeg blev med barn. (Fant det ut den julen..)

Vi har det fortsatt topp men må ju innrømme att vi som alle andre krangler en gang iblant..

I begynnelsen så merka jeg att han var veldig skygg for meg, turte ikke vise seg og jeg trodde det skulle gå over.. Men så kom det en kveld i januar for ett år sen att han stod nåken i dusjen og venta på meg når jeg kom hjem, Noen små tente stearinlys og vi hadde det kjempekoselig..=)

Da tenkte jeg att endelig så begynte han att slappne av litt...

men nei da... Det er kun den ene gangen i dusjen jeg sett han...

Uff, får ju gråten i halsen av dette..

Under mitt svangerskap så gikk jeg opp 25 kg.. Hehe(gått ned alle igjen)

Han påpekte dette før meg og spøkte en gang i blant att jeg skulle bli medlem i 90+ klubben inne på BIM..

Har og hele tiden merka att han har hånda vid haka si i sofaen( bare for han tror att han har dubbelhake og vil skjule det for meg)

Var kveld når vi skal legge oss så gjemmer han seg bak dyna og kler av seg..

Selv så er jeg veldig avslappet når det gjelder sånne ting,

kan lett gå rundt i bare truser her hjemme..

På de ferier vi vart på så har han aldri badet eller tatt av seg genseren i sola..

Han retter alltid til gensern sin så den sitter "bra på på kroppen..

Han er 1,90 lang og er ikke en sylfide,

han har bra benbygging og jeg synes ikke han er tjukk i de hele tatt..

Herreguuuud så frustrert jeg begynner bli..

Han er ingen pingle i de hele tatt men når det gjelder dette så er han ekstrem.

Tenk dere dette da,,, Vi har ALDRI hatt misjonæren sex stillingen pga dette.. Han har aldri pratet om dette heller.. Bare sier en gang i blant att han synes han er tjykk..

HJELP.. Hva skal man si for att han skal kunne slappne av i min nærhet..

Låser og alltid inn seg på badet når han skal dusje eller skifte klær..

Vil ha han avslappet og nåken over meg i senga en gang i blant..

Uff..

Deilig med att anponym knappen finnes her ja,,,

Blev litt langt gitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff dette høres enormt leit ut ikke minst for han. kan ikke hjelpe deg med dette men jeg syntes synd på han å ha et slikt forhold til egen kropp. forstår din frustrasjon og det er jo ikke lett å ikke få beundre den man elsker. og det er jo en del kosen og kunne se og iakta hverandre.

ville bare si deg at jeg forstår deg.

Skrevet

Jøsses, det var litt ekstremt.

Jeg tror du skal begynne å flørte meg gubben din og gi han komplimenter i tide og utide.Bli litt mer fysiske med hverandre Klyp han i stumpen, rusk han i håret,kil han på ryggen. Han har tydligvis VELDIG store problemer med kroppen sin, og trenger et trugt miljø å komme ut av skallet sitt i. Det må DU lage for han.

Vi hadde ikke helt det samme problemet her, men gubben VAR veldig ordenlig og litt blyg når vi møttes. Her har det vært "positive reinforcment" fra første dag, med uhemmet flørting, jeg benytter enhver muilig anledning til å fortelle han hvor fin han er, hvorfor jeg syns det, hvor fantastisk pappa han er etc etc etc.

Nå sprader han rundt i huset naken både titt og ofte, eller min favoritt: I bare pysjbuksa med bar overkropp.

Det har noe med å føle seg ok med kroppen og hvem man er. Hvis han er opplært hvemmefra til å skjule seg og at nakenhet er stygt, er det vanskelig å like seg selv. Da trenger man litt ekstremitet den andre veien for å like seg selv igjen.

Skrevet

Det dummeste er at det er ingenting du kan gjøre for å bedre hans selvtillit. Selvsagt kan du si at han er fin osv men for å få bedre selvtillit må man jobbe for det selv..Kjipe greier..og jeg som alltid har påstått at menn synes selv de er vakre uansett hvor j... de ser ut..Får håpe det bedrer seg med tiden uansett..

Skrevet

ja det er ikke så lett nei..

Han tør ikke innrømme det heller att han skjuler seg for meg..

vil ju se på han..nåken eller med klær på...

men det som sårer sånn er att han lett kan påpeke ting med min kropp.. Jeg er ikke overvektig, veier ca 67 kg og er 1,72 cm lang. men merker så godt att han prøver få meg att få dårlig selvtillit og, han lykkes ikke da men han lykkes såre meg. Har sagt ifra om det og han skal slutte, sier han bare spøker med meg og ikke mener noe vondt...

Skrevet

ja det va lurt skal bli flinkere på att si att han er pen og begynne ta på han litt mere.. men tør ju ikke alltid ta på han når han er som han er..

men det skal det bli endring på fra nå av...

Skrevet

Ja, det er egentlig en god rettesnor og gjøre med han som du liker at han gjør med deg. Jeg liker iallefall og bli flørta med, fortalt at jeg er pen når jeg minst venter det, høre at jeg er en flink mamma etc etc. Det øker min selvsikkerhet. Så tenk hva du trenger for å føle deg pen (og da har det ikke noe med om man har en liten bilring på magen å gjøre) så har du en god start. Jeg veier mye mer enn deg og er like høy (76 kg), men her i huset hagler komplimentene vegg-i-mellom og vi er nesten litt ekkelt lykkelige.

Så hvis du viser vei, skal du se han følger etter såsnart han føler seg trygg. :-)

Lykke til!

Masse gode ønsker fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...