Gå til innhold

Jeg skulle egentlig ikke teste ennå..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!!!

Sååååå fantastisk Sarah. Det var en kjekk nyhet!!! GRATULERER!!!

Har du merket noe positive tegn??? Hurra, hurra!!!!

Jeg er på rugedag 5 og idag våkna jeg med mensmurringer, plutselig fikk jeg skikkelige kjøringer i magen, holdt på å hyle så vondt var det. Men det gikk for over. Kan det være festesmerter eller er det et dårlig tegn?? Vet ikke om jeg skal være bekymret eller ei. Legen sa i Haugesund at jeg var en smule overstimul og at jeg kom til å ha vondt i magen til helgen og hves det øket på uti uka var jeg nok gravid. Men føler ikke smartene kommer fra eggstokkene.

Sorry ble litt vell mye om meg på en gratulerer innlegg til deg, beklager!!!

Kos deg masse med tanken på at DU ER GRAVID!!!!!

Masse klemmer fra

ÅHH Fantastisk... dette går veien Sarah... grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til videre og krysser for at alt går kjempefint, og at du får et kjemefint svangerskap!!

Jeg er på rugedag 14 skal ta blodprøve imorgen....

Stor klem

Annonse

Takk til alle for lykkeønskninger! Nå skal jeg bare kose meg med følelsen, og gleden over å se "Gravid" på den testen kan intet ta ifra meg uansett hvordan det går videre, det var fantastisk! Jeg har hatt mensmurringer og følt meg oppblåst i magen, bare i perioder. Flere ganger har jeg kjent at "her kommer mensen" - men ingenting har kommet og følelsen har forsvunnet. Milde himmel! Nå sitter spira mi (eller er det to?) og hygger seg i mammas mage! Jeg kan ikke tro det!

Hei igjen, Tullemor,

jeg skal nok også bestille en legetime for blodprøve, tror jeg, vil gjerne fjerne den feilprosenten som er på Clearblue. Lykke, lykke til på testen imorgen, jeg skal tenke på deg! Og får du positivt test må du skrive inn med en gang! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...