Benni-min Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Så sant jeg er hjemme, er jeg her flere ganger pr dag. Mest om kvelden, men maaange ganger. Tror jeg er avhengig av denne siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 har ikke brukt å være her så mye,men skal bli flinkere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 jeg er nok litt avhengig jeg også... er her flere ganger om dagen.. ikke alltid jeg rekker å skrive noe for ofte har jeg emma sittende på armen mens jeg titter rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 21. januar 2007 #4 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg er som Heidija... Flere ganger om dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 21. januar 2007 #5 Del Skrevet 21. januar 2007 Så og si hver dag er jeg innom Avhengig JA:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 21. januar 2007 #6 Del Skrevet 21. januar 2007 er innom stort sett hver dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 21. januar 2007 #7 Del Skrevet 21. januar 2007 hihi.... Jeg også er en av de avhengige.... Står stort sett oppe hele dagen, men er ikke inne hele tiden da.. Men sjekker om morgenen og på kvelden ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 21. januar 2007 #8 Del Skrevet 21. januar 2007 Trenger jeg å svare på dette spørsmålet?! Tjihi... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå