Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 21. januar 2007 Hehehe...hvordan klarte jeg å sende denne avgårde uten tekst???? Hmmm...merkelig!!!! Altså jeg er hjemme med Lukas,hva er du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakeåndsen Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 Vesla er i barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 21. januar 2007 #4 Del Skrevet 21. januar 2007 Foreløpig hjemme. Søkt barnehageplass fra høsten av igjen. Stygt/Egoistisk å si det, men har veldig lyst til å begynne å jobbe igjen - så jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flust Skrevet 21. januar 2007 #5 Del Skrevet 21. januar 2007 Snupsi er hos dagmamma nå. Til høsten blir det barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 21. januar 2007 #6 Del Skrevet 21. januar 2007 Andreas er 50 % i barnehage, har vært det siden han var 10 mnd. Og han skal fortsette med det selv om jeg etter hvert blir hjemme med nok en liten en (eller ei da). Resten av tiden er han hjemme med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredjemann på vei :D Skrevet 22. januar 2007 #7 Del Skrevet 22. januar 2007 Oliver koser seg hjemme med meg hver dag:) Går i åpen barnehage 1-2 ganger i uka, som en slags tilvenning fram til høsten. Håper virkelig han får bhg.plass f.o.m august slik at jeg får begynt å studere... Begynner å haste med disse studiene føler jeg, for vi skal jo ha flere barn etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #8 Del Skrevet 22. januar 2007 Snuppa er i bhg, og storkoser seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lego Skrevet 23. januar 2007 #9 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg er tilbake i full jobb jeg, men sambo er arb.ledig og går hjemme med lillemann. Men når sambo får seg jobb blir det dagmamma eller bhg på junior. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo's mum is doing fine :o) Skrevet 24. januar 2007 #10 Del Skrevet 24. januar 2007 Leo is still home with me but i think he will be going to barnehage in august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stolt mamma Skrevet 30. januar 2007 #11 Del Skrevet 30. januar 2007 Snuppa mi begynte i bhg i januar - det gikk over all forventning. Hun storkoser seg Jeg har gått ned til 80%stilling dette året - så hver onsdag er vi hjemme og koser oss. Det er veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå