Gjest Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei Emblamamma! Tuuuuusen takk for kjempehyggelig mail )))) Du ser hvor ofte jeg kommer meg på :o/ Har vært innom å tittet på Ikm uke 3, også stod du plutselig under tr...har faen meg kommet denne gang også Det var dårlig nytt! Nå må du snakke alvor med de andre tantene - si at hvis ikke du forsvinner på flekken, så roper vi på onkel Blå - NEMLIG!!! Så da forsetter vi å praktisere da. Har lissom en tro på at jevn innsats vil føre til målet. Så her hos svigers forsøker vi å praktisere annenhver dag, det er lett må du tro. Spesielt når jeg jobber nattevakter. Hi-hi! I dag skulle heldigvis svigers på besøk, Andrea er hos mormor, og mamma og pappa i senga ;o);o) I dag satt den tror jeg. Jeg er på el-slim stadiet, og tolker og undersøker lokale forhold. Det er jo egentlig ganske komisk, men dønn alvor på samme tid. Her om dagen drømte jeg om EL-slim! Hallo!!!!! Vi må forresten huske å ta knirketesten en dag de ikke er hjemme ) Jeg har fått time på på torsdag. Betaler en formue, og får ul-undersøkelse. Jeg må bare finne ut det åpenbart er noe som hindrer befruktning, for nå er jeg lei av å gruble! Har alltid hatt uregemessig tr, uten at jeg har tenkt over det. Fastlegen min tar gu, så det er jo greit. Men har ingen moderen hjelpemidler. Så når jeg nevnte at vi sleit litt nå med nr 2, avskrev hun oss fullstendig. "Uregelmessig mens, betyr kun uregelmessig eggløsning". Åja, det var nytt!!!! Så hvis undersøkelsen på viser at lokale forhold er i beste velstand, er det bare å fortsette fram til 12 mnd. Hvis ikke, så får fastlegen min ta fatt i det eventuelle problemet med en gang. Jeg er litt utålmodig på å komme igang med svangerskap nå. Mannen min er akkuratt fyllt 37, så har ikke så god tid. Jeg er ikke fan av gamle fedre.Så da er det bare å krysse fingrene, men ikke bena ;o) Sitter på nattevakt, og er for giddalaus til å slå opp. Nå er det straks min tur til å ha pause, 1time på sofaen, så er jeg fitt for fight igjen. Trenger det nå som jeg skal kjøre hjem etter jobb i det snøværet som kom lørdag. Håper dere får en fin søndag. Ut å ake med lillemor? Det er så gøy! Håper snøen holder seg noen dager nå, så jeg også får akt litt med jenta mi ) Gleder meg til å lese mer fra deg ) Klem fra Minni *¤* PS får fortsatt ikke sendt personlig melding. Har du noen anelse om hvem som fikser tekniske problemer på DiB? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei snuppa! Nå har jeg savnet deg leeeeeenge! Ja, gjett om jeg er sur på tante rød, jeg vil da heller ha besøk av tante fiolett, tante grønn eller tante brun......men aldri tante rød igjen! Hu er herved bannlyst i dette hjem. Og hvis onkel blå skulle titte innom så er heller ikke det å forakte ) Jasså, du er ved eggløsningsstadiet du ) Er i min 3.dag med tr på besøk jeg! Håper det vil sitte en spire for dere denne gangen da. 7 er jo et lykketall vet du ;o) Kanskje jeg må begynne å sjekke slimet mitt jeg også nå, evt sjekke livmorhalsen i samme slengen....akk og ve hva man vil gjøre for at det skal sitte en spire! Nå vurderer jeg volvat for alle penga dersom det ikke skjer noe de neste 2 pp'ne! Nå begynner jeg å lure på om noe er tett der inne, eller om jeg mangler noen hormoner....man tenker så mye når det ikke klaffer. Jeg kan skjønne at jeg er i 10pp....snart vært prøver 1 år. Så jævla frusterende! Du får ikke sendt personlige meldinger ..... hva f*** er det som skjer!! Kanskje jeg skal gi de litt av mine tante rød hormoner???? De er ganske så hissige om dagen ) I alle fall så kan du prøve med å sende en mail til: [email protected] Håper du finner ut av det snart! Savner deg vettu! Har ikke fått akt ute med snuppa denne helga, det har jo nesten vært storm her......hehe....dessuten så ble jeg jo litt deppa når tr kom. Har vasket klær og brettet klær til den store gullmedalje. Gi lyd fra deg snart igjen! Og pul masse mens slimet er på topp ;o) hihihi! Stor søndagsklem fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-7879637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #3 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei Emblamamma! Den siste bemerkningen - ha ha ha ha! Tøffing du!!!! )))))) Er ikke noe vits i å hoppe i kassa noe mer, mannen kom hjem fra jobb med 38.5 i feber, og stigende ( Å jeg som aldri har hatt mer el-slim en nå. Men...jeg har egentlig disse symptomene 2-3 dager før jeg vanligvis pleier å ha el. Men at sædcellene skulle svikte, det hadde jeg ikke trodd!!! Skal ikke ta sorgene på forskudd, men da blir kanskje tiden mellom el og ikm litt lettere enn sist. For den var ganske slitsom! Nå sitter jeg på nattevakt, og har spist en bolle med risengrysngrøt. Har laaaang pause. Snille kolleger her jeg jobber. Jobber som intensiv sykepleier på sykehus i Oslo. Her trives jeg tror jeg. Har ikke jobbet her så lenge, men det ser veldig bra ut så langt! I dag har jeg vært på barselbesøk, bestevenninnen min fikk sin førstefødte på onsdag. En fantastisk liten tulle, som vi har ventet lenge på. Siden uke 7 faktiskt! Noen har bare sååå lange svangerskap, jeg for eksempel hadde verdens lengste da jeg var gravid med Andrea - skjønner ;o) Der satt vi da, mormor til barnet, biologisk tante, og jeg - største tante (hun har to mye yngre søstre). Jeg var sist på holdelisten ( Først mormor, så tante, så mormor, så tante.....ups det var vist 20 minutter til du skulle gå ja.....da er det vel din tur!! Hadde lyst til å skulke jobben bare for å være litt mer sammen med det nybakte paret, uten MORMOR tilstede!!!! Men de må jo få hvile seg litt. Så nå, må jeg smøre meg med tålmodighet helt til neste fredag før jeg få se den lille skjønnheten igjen. Synes det er veldig kos å være sammen med venninnen min og mannen hennes. Men det er ikke til å stikke under en stol at kvinner blir koko av å være i nærheten av slike bitte små skapninger. Grrrrr.....den dama (mormor), skulle gjerne fortalt henne hvor landet ligger....men det er ikke min jobb. Sist vi var sammen, min mor hadde invitert henne til seg, og jeg og venninnen min var der....da snakker vi om baby utstyr, venninnen min var noen mnd gravid og skulle starte redeklargjøringen. Da sier mormor til meg....du handler vel bare barneutstyr på FruLyng du.... hun er ikke sann. Kun fordi jeg bodde i Bærum noen år, er jeg stemplet for livet. Nei det har ikke jeg råd til svarte jeg da. Og fortalte om alle metodene å få tak i billig barneutstyr, sverige, netten kjøpe brukt av venner. HHHmmmmmppppprrrrffffff.......... Nei nå må jeg få den dama ut av hodet...ellers får jeg ikke sove lur. Har du ikke akt med snuppa, vet du hva !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Storm! Det viktigste er vel at det er snø ;o) Må lære henne norske vintertradisjoner. Ikke dårlig klær, bare dårlig vær!! Jeg leste på september klubben om noen som hadde kjøpt ski til sin 1 åring. Det skulle jeg gjerne ha sett. Hos oss var det mormor som måtte ut. Jeg har sovet etter nattevakt, og mannen er syk. På en eller annen måte får jeg alle andre til å gå ut å leke med Andrea: Det er nesten aldri jeg. Jeg drar avgårde på heldags ekspedisjoner, med stelleveska full av mat. Tror hun liker det også. Håper stormen roer seg litt, så det går an å nyte vinteren mens det er meldt litt kjølig. Den smelter vel.... hvertfall i Moss der vi bor. Du, så at vi har ikm samme uke. Jeg går alltid ut ifra en 40 dagers syklus, så da havnet jeg på den 13 februar. Det er lenge til det. Blir veldig spennede å se om tr dukker opp før. Håper hele familien får en fin uke! Jeg har siste nattevakt i natt, på en ukes tid. Så nå skal jeg kose meg med Andrea. Har ikke sett henne siden fredag. Klem fra.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-7887116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #4 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann....bare dytter jeg ) Du må bare legge merke til når mailen er skrevet, derav litt morsomme setninger ser jeg! Nå er jeg hjemme. Sitter i mørten på rommet der lille jenta sover, og klimprer. Mannen har fått ørebetennelse, og febern har vel ødelagt alle svømmerne ( Så det var vel det.... snipp snapp snute --> 9pp. Ble litt stuck nå... håper hormonene har vært snill med deg i dag! Stor klem ) .... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-7900854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Del Skrevet 22. januar 2007 Eeehhhh....skreve jeg 9? Mente 8 så klart....absurd uansett! Nå må det bare det kjemiske kjempesmellet komme for oss snart! Vi begynner å bevege oss over i gruppen erfarne prøvere, med alle respekt for slitere som har forsøkt lenger og mye lenger enn oss. (Vær snill å ikke misforstå meg)! Vi hadde liksom planlagt å ha stor mage nå, eller to barn snart! Nei....du skal nok se. Det har gått bra for mange før oss, Alba, Majamor, Duracell -forsøker å bli inspirert av dem ) Håper du har hatt en kjempefin dag, og at alle dere holder dere vekke fra den fæle omgangsyken jeg har begynt å høre rykter om ) Enda større klem ) .... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-7901022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei vennen ;o) Der var du jo, du har vært dypt savnet! Jasså, så du bor i Moss ;o) Jeg bor selv i Follo - er opprinnelig østfoldjente! Født i Fredrikstad. Jenta mi ble også født i Fredrikstad. Du jobber i Oslo, da har du en lang reisevei til jobb da! Regner med at du tar toget inn til byen? Eller er du så sporty at du kjører bil? Så spennende jobb du har da, trives du og er det mye å gjøre hver dag? Jeg jobber som sagt som pedagogisk leder i en barnehage, kun 2 avdelinger og det er akkurat passe, for da har jeg mulighet til å bli ordentlig kjent med alle. Før jobbet jeg i en bhg med 6 avdelinger....112 barn......da husket jeg kun navnene på den avdelingen jeg jobbet og den avdelingen ved siden av oss...pluss de med søsken på andre avdelinger. Ikke lett å holde oversikten da nei. Da jobbet jeg forresten i Bærum ) Så morsomt at du har bodd der også da. Jeg bodde da på Kolsås. Hvor i Bærum jobbet du? Jeg merket i alle fall at språket mitt ble påvirket....hehe...ingen fare, er tilbake til normalen igjen nå! Ja, denne gangen er det nødt til å klaffe for oss, vi begynner å få noen pp'r på baken nå! Noen erfaringer rikere! Ja, vi må tenke positivt, det har jo klaffet for Maja-Mor, Alba, Lone + Duracell + mange mange flere som hadde vært prøvere i flere pp'r. Så det er godt å vite at det finnes håp! Du er vel med p slagordet til oss i uke 7 - 2 007 - med retten til å bli gravid! Hihihi! Noe glede skal man jo ha ut av dette! Må jo snu det om til noe positivt, ellers hadde man vel blitt gaaaaaaaaaal (jeg er vel kanskje litt gal allerede)! Omgangssyke???? Nei, det vil jeg ikke ha! Har hørt om den ja....jo takk.....en annen bhg her ute måtte stenge pga den, den er jaggu hissig og veldig smittsom. Ser ut som vi har gått klar av den...bank i bordet!!!! ) Har ellers hatt mye annen sykdom på jobben, jeg har vært den faste på min avdeling som har vært på jobb. Nå ser det endelig ut som det begynner å løsne...det er deilig, for det var ganske hektisk i en periode. Jeg bare håpet på at ikke Embla ble syk, for da hadde det vært fare for at bhg'n hadde blitt stengt. Så nå håper jeg at resten av personalet holder seg friske nå som vi begynner å komme oss ovenpå igjen. Nåføler jeg med som hun i reklamen som bare prekær og prekær....hehe....du blir vel svett i øra dine? Skal spare litt til seinere jeg ) Ha en fortsatt fin tirsdagskveld! Stoooor klem fra meg til deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-7916191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #7 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei Emblamamma! Ett eller annet er gæærnt igjen. Nå har jeg forsøkt å legge inn to innlegg, dette er det tredje, uten at det lagrer. Står....Lagrer....Vennligst vent. Tenkte jeg heller sender deg en mail ) Har også bodd på Kolsås....mer detaljer kommer....morsomt ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-7932070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 26. januar 2007 #8 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei snuppa ;o) Tusen takk for superkoselig mail ;o) Jeg ble så glad når jeg så den! Jasså, så du liker å preke du også! Nå har jeg fått lagt deg til min msn også, koselig at du la meg til! Nå har endelig tr reist sin vei, det var jammen meg deilig! Vi fikk kosa oss natta som var... en liten forprøve til dagene ved el.tider. Hehe....nå skal det klaffe ja! Har tempen og el.testene klare. Siden jeg bruker begge deler har jeg større sjanse for at vite om jeg treffer el eller ikke.....den tanken gjør meg veldig optimist og glad......føler at jeg har en viss kontroll...da er resten opp til kroppen. F*** at du skal ha så trøbbel med data'n da......møkkapc...hihi....du må jo gi meg min dose av minni news ) Idag er det endelig fredag, denne uka har vært litt slitsom på jobb. Litt glad er jeg jo, den ene assistenten min er endelig tilbake fra sykemelding. Det fortjener et lite heiarop.... Yeah ) Hun andre skal til legen på mandag, så da får vi se hva som skjer videre. Håper hun også kommer tilbake snart! Hun er altså så dyktig! Vi jobber så bra sammen. All denne sykdommen på jobben har gjort meg litt ekstra sliten, så igår la jeg meg sammen med snuppa kl 19...gjett om det var deilig. Gubben kom opp kl 22 og ville se hvordan det var med meg. Han sa til meg: Jeg tror du trenger å sove jeg, så han lot meg sove videre. Jeg sov helt til klokka ringte idag kl 6....og så småsov jeg fram til kl 7, og da stod Embla og jeg opp. Skal si jeg virket uthvilt på jobben, jeg var så avslappet. Den søvnen trengte jeg virkelig. Hadde egentlig masse på planen min, men det fikk jaggu vente. Det var godt å tenke litt på seg selv for en liten stund. Eller 12 timer ble det vel....hehehehe! Jeg kan bare fortsette og fortsette jeg.....akkurat som den energizerkaninen! Stoooor fredagsklem fra meg til deg. Ha en riktig goood helg ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-7962543 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 28. januar 2007 #9 Del Skrevet 28. januar 2007 *** opp til min venn *** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-7979509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 29. januar 2007 #10 Del Skrevet 29. januar 2007 *** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-7998777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #11 Del Skrevet 30. januar 2007 Godt du tar ansvar og dytter ) Ser du har vært sent i seng idag ;o) Ingen ting passerer meg inatt ) Kom deg i seng og lag unger ;o) Vi snakkes veldig snart ) 5 timer igjen av en veldig rolig nattevakt. Spenningen ligger i om jeg får parkeringsbot for å stå på en tom parkeringsplass, som det står at det er parkeringsforbud på fram til kl 06. Hvorfor skal jeg ikke stå der, når det er nærmest garderoben- tull og tøys. Kontrollfriker av Ullevåls eget parkeringspoliti! Nemlig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8005221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 30. januar 2007 #12 Del Skrevet 30. januar 2007 Skal svare deg på mail snuppa ;o) bare dytter denne så du skal se det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8016653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 1. februar 2007 #13 Del Skrevet 1. februar 2007 Har svart deg på mail....den ble laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang....surprise....noooooooooooot! *fnis* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8044565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #14 Del Skrevet 2. februar 2007 Bukker og takker for lllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnggggggggggggg mail ) Koste meg altså. Men nå har det seg slik at jeg har hatt så forferdelig mye å gjøre på jobben at jeg ikke har fått svart deg, eller kommet med noe Minninews ( NOT!!!! Neida, har hatt det siste års stilleste nattevaktsuke, så er så glad for å ha BliGravid når jeg sitter å passer på folk som sover. Svarer deg iløpet av helgen jeg snuppa )¨ Nå er det fredag, nå er det fredag! )))))))))))))))) Nå skal jeg ikke på jobb før natt til 10 februar! Det er belønningen for å jobbe nattevakter )))))))))))))))))) Håper du får en super helg, kos deg med mannen og tulla deres ) Ps har dere fått hoppet i høyet denne pp?? Krysser fingrene for dere ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8051522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 2. februar 2007 #15 Del Skrevet 2. februar 2007 Er det ikke fantastisk med freeeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaag? ;o) Så deilig deilig deilig! Jiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiii!! Venter spent på mail fra deg snuppa! Klemklem. PS: Vi hopper og vi hopper....tror el er av dagene nå. Den er noen dager senere enn antatt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8065166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 4. februar 2007 #16 Del Skrevet 4. februar 2007 Poooooooooooooooooositiv el.test fikk jeg igår ;o) Med el.slim attpåtil ;o) ;o) ;o) ;o) I'm sooooooooooooooooooooo happy....*fnisfnis*. Første gangen hvor jeg ser mitt eget el.slim. Jeg er så glaaaaaaaaaaaaaaaaad ja! Håper at det vil sitte en spire denne gangen da. Skal ha meg litt ikveld også for å være helt sikker....og imorgen....skal ikke spares på noe nå. Har du hatt en fin helg da vennen? Suss og klem fra en en veldig glad emblamamma. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8078937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 5. februar 2007 #17 Del Skrevet 5. februar 2007 dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyytt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8104147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #18 Del Skrevet 5. februar 2007 Fantstisk! Kroppen får lissom en ny dimensjon når en blir litt bedre kjent med seg selv. Men det er jo så mmmmmmmmmmmmyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeee lettere å snakke om sånne ting etter man har fått barn...........ingen hemmninger. Kult ikke sant ;o))))))))))))))))))) Om du har lite å gjøre, så sjekk mailen din. Jeg må løpe å se på Kos og kaos en liten stund, før jeg kommer tilbake ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8104369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 6. februar 2007 #19 Del Skrevet 6. februar 2007 Fytti katta så lang mail du har sendt meg snuppa....jiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiii! I love it ;o) Your my number # 2 FYP. My favourite......smaaaaaaaaaaaaail! Ja, det er veldig lett å snakke om sånne ting etter fødselen. Jeg bryr meg engentlig ikke så mye om sånne ting jeg, liker ikke folk at jeg snakker om slim og sæd osv osv så er de ikke for meg...fnisfnis. Hvorfor skal man være så pripne på sånne ting da, er da mye morsommere å være åpen om ting og tang ;o) Jeg er ikke 31 år skjønner du...hehe....er ikke helt voksen ennå jeg. Bale file ål og en beta! Nei, nå er jeg i mitt rette hjørnet kjenner jeg (eller det gale hjørnet som andre ville sagt). See you later alligator ) Koooooooooooooooos og kleeeeeeeeeeeeem på en tirsdagskveld. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8116909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 9. februar 2007 #20 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg skal svare på maaaaaaaaaaaailen din seinere ikveld, de er da jeg får tid...knis knis..forvent deg en laaaaaaaaaaaaaaaaaang mail!! Håper jeg klarer å tilfredstille dine forventninger ;o) Kramgodis fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8161406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 12. februar 2007 #21 Del Skrevet 12. februar 2007 Nå har jeg driiiiitdårlig samvittighet frøken Minni! Og med rette si!!!!! First thing tomorrow når jeg har anledning skal jeg svare din laaaaaange og superkoselig maaaaaaail ;o) Du har vel jobbeuke igjen du nå? Har hatt fri idag jeg (avspasering), bare kosa meg med snuppa. Var litt på shopping med mamma. Det var deilig å være på et shoppingsenter på en mandag formiddag, nesten ikke folk der jo! Vi var forresten på Mosseporten, kanskje vi gikk om hverandre??? hehe...... Ha en superflott natt på jobb (så sant du er der da). Superstoroggodogvarmklem til deg fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8204261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #22 Del Skrevet 13. februar 2007 Heeeeeeeeeeeeeei NYP #1 )))))))))) Do you belive??????????? In pregnancy????????????? Skjønner ikke hva som har skjedd jeg, mange dager siden jeg har vært innpå....hva skjer a? Prøvde meg en sjapp tur igår kveld, men så sa det 1...2....3 Så var det noen som sa Heeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii borte fra sprinkelsenga, så var det slutt på min moro! Du, mine lange mailer kommer ikke med forpliktelser, bare moro ) Du skal liksom ikke få enda en ting på todo-listen din da, selv om jeg skriver hull i hodet på deg! Nå må jeg forte meg, for der ryggen far og barn inn på gårdsplassen.... Var ikke på Mosseporten må mandag, skulle gjerne, kjedet meg nesten ihjel....noe jeg gjør fryktelig fort for tiden. Kanskje vi kan møtes neste gang? Jeg har fri denne uken, skulle jobbet ihelgen, men istedetfor det har jeg mistet min "vakre" sangstemme og fått halsbetennelse, sitter med et stort skjerf surret rundt halsen, og pilleeske i hånden. Men heldigvis er ikke formen dårlig, så jeg slipper å kjede meg ihjel og fortsetter som planlagt - heldigivs! Titter innom senere - og du det var det var jammen masse postive tester denne uken. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh håper vi også har det.... Jeg har en veldig rar syklus denne mnd. Ventet tr i morges, men det kommer bare bittelitt brunt (beskrivelser mannen ikke vil høre!)- hva skjer a? Så nå går jeg rundt å bygger opp falske forhåpninger! (Morskelyd!) Superstoroggodogvarmklem tilbake fra meg til deg også ))))))))))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8214579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #23 Del Skrevet 14. februar 2007 Superdytte! Fortsatt ikke tr imorges heller, ikke antydning engang med noe som helst! Bortsett fra en superøm pupp og litt murringer (Vet ikke helt hvor lovende det er). Nå begynner jeg å få skikkelig forhåpninger. Men jeg er så gjerrig at jeg ikke skal teste før til fredag. På fredag når jeg mitt 31år.... og det hadde jammen vært på sin plass med en postiv test. Så nå xxxxx jeg fingrene for at tante har blitt banka opp at onkel dobbel blå strek! Lots of Love NYP #2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8220519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #24 Del Skrevet 14. februar 2007 Fortsatt ikke tr Bittelitt rødt... så ingen ting ClearBlue er klar til i morgen Jeg er dritnervøs Hvor er du i kveld? Har jeg slitt deg ut meg den lange mailen? Håper du har det super bra! Har du testenerver, nå som vi nærmer oss din ikm? Snakkes snuppa! Superkosemoseoverdose (stjeler nå en kjempesøt kose hilsen, men fra hvem?) Superkosemoseoverdoseigjen fra.... NYP #2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8234421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 24. februar 2007 #25 Del Skrevet 24. februar 2007 Vet ikke om dette er denne tråden vi bruker, måtte leite lenge etter den.......og det er da jeg vil si at jeg er så lei meg for at jeg ikke har latt meg høre fra. Du har sikkert hørt at jeg har vært skikkelig dårlig?? Ble innlagt på Aker sykehus, store magesmerter - crp på 99. Fikk intravenøst hele natta. Smertene var nesten borte dagen etter, så jeg ble utskrevet. De kunne ikke finne noe, bortsett fra at jeg hadde en stooor infeksjon i kroppen. Igår måtte jeg til legevakta igjen, Embla med mellomørebetennelse, jeg med akutt bihulebetennelse og bronkitt. Ikke meningen at jeg skal bli frisk. Oppå det hele kom jo tr snikende.....blæææ......tror siste dagen hennes her er idag, jeg spotter kun litt nå. Nå vil jeg ikke ha hu eller sykdom på min 1 år!! Det synes jeg er min rett, ikke enig? Når det er sagt så er jeg bekymret for deg....ikke hørt fra deg på en stund....det siste jeg hørte var at det kom litt rosa....og da tenker jeg jo det verste....huff.....gi et livstegn da vennen, savner deg!!!! Si at jeg tar feil, at jeg bare innbiller meg ting....at spiren din lever i beste velgående. Det må den!!!!! Tenker masse på deg snuppa snuppa nuppa mi! Sender deg en stooooor emblamammaklem ¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Skal sende deg en pm også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874881-her-er-jeg-emblamamma-o/#findComment-8371991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå