Herkules Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 jeg satte inn spiral og har hatt 2 mens og lurer på om det er slik at siden det ikke er hormonpåvirkning så blir mensen mer klumpete? mere lik vanlig mens med el vet at spiralen kan gi kraftig mens Siden jeg aldri har vært plaget av mensen før valgte jeg denne løsningen og ser ut som jeg er fornøyd. Kunne blødd mindre da må jo bytte bind om natta Kan ikke ha tampong på slik foss
mumbo Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Det du skriver høres akkurat ut som meg da jeg hadde kobberspiral. Valgte det fordi jeg i utgangspunktet ikke var plaget av menssmerter, men det ble rimelig kraftige blødninger, ja. Jeg pleide å bruke både tampong og bind samtidig, og enten ta ut eller bytte tampongen når den gikk full. Alt i alt var jeg fornøyd med den selv om blødningene var kraftigere. Skal sette inn en ny en i morgen faktisk. På høy tid å komme i gang igjen, mini er fire måneder nå.
Herkules Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Akkurat derfor jeg valgte den og. Får jo se men det virker veldig greit altså Uvant mye blødninger bare
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 derfor har jeg og valgt kobber spiral.. men har ikke fått igjen mensen enda da.. mini er bare 3,5 mnd... så jeg er spent på hvordan det blir... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå