Gå til innhold

Når katten er vekke, dansen musene på bordet...eller noe sånt:-)


langevipper

Anbefalte innlegg

For samboeren er i London, noe som betyr at jeg kan sitte oppe kl 3 om natten uten at sambo maser. Jeg blir vel trøtt imorgen...hehe

Så derfor har jeg hatt tid til å svar på mange innlegg i natt. Jeg har nevøen min på liggebesøk også, som holdt det gående til 1:30 (og han som bare er 3 år...) Faren hans flyttet ut på mandag, så jeg tror han er litt preget av det. Vanligvis er han veldig lett å ligge....men i kveld ble det bare syting og grining og jeg måtte bare la han være våken for ellers så hadde han vekket Oda. Vi har bare et soverom....flytter snart:-)

 

Vel det var nok mas fra meg, tror jeg logger av nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal si du har kost deg i natt. hehe. Koselig med liggebesøk også. Ikke lett for en 3åring når pappaen flytter ut. Klart han er preget av det.

Håper resten av natten blir bedre for deg,og at du får sove litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også :)

Når mannen har nattevakt sitter jeg lenge oppe og bare koser meg, mens når han er hjemme så blir det til at man legger seg samtidig.

 

Er godt med helt alenetid også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min har det veldig bra sammen vi. Men allikevel elsker vi begge to å være hjemme alene. Det er sååå godt med litt alenetid i blant. Har blitt litt mindre etter at man ble foreldre, så da er det ekstra godt! Men det ender jo som regel som med deg. Blir sittende oppe ALT for lenge... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja!! Det er deilig å være alene hjemme - i den grad man kan være det med 3 barn;-) Når de er i seng, og det bare er meg i sofaen, kan se på det jeg vil på TV'en, eller skru den av for å få lest en bok/avis - deilig. Helt klart at vi trenger alenetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det veldig godt sammen jeg og sambo, men jeg har ikke fått mye alene tid siden fødselen. Det er først nå at Oda har begynt å sove godt om kvelden (før våknet hun flere ganger pr kveld) og i tillegg har sambo permisjon istedet for meg. Jeg skulle studere, men måtte legge det på hyllen da jeg fikk komplikasjoner i forbindelse med fødselen. Det har vært nødvendig for meg å ha han hjemme, men jeg kjenner jo innimellom at jeg skulle ønske jeg fikk litt mer alene tid. Så denne helgen har vært topp for meg. I slutten av mars begynner han i jobb igjen, da blir det å være alene fra mandag til fredag en stund fremover (og da blir det det motsatte å se frem til helgene med sambo og Oda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde ett års bryllupsdag for to uker siden. Jeg tenkte lenge og vel for å finne på noe å gi til mannen min. Fant ut at det han ønsket seg mest av alt var litt fred og ro... Så jeg ga ham en frihelg, jeg. Han skal få være hjemme alene og gjøre akkurat hva han vil. Og så skal jeg ta med meg Karsten og reise til mamma... :o)

Litt rar bryllupsdagsgave, kanskje, men jammen så ble han utrolig glad for den!! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den mest vanlige bryllupsgaven nei, men kanskje det han rett og slett trengte mest. En bryllupsgave trenger ikke å koste flesk, det har jo du klart å bevise. Jeg syns det er de mest gjennomtenkte gavene som teller. Han var vel uthvilt da dere kom hjem igjen da, og jeg kan tenke meg at han hadde savnet dere kjempe mye også:-)

 

Samboeren min var litt lei av London tidligere idag, han ville bare at dagen skulle gå så han kunne få komme hjem til oss. Han er blitt en skikkelig familiefar, liker ikke å være vekke fra oss lenge av gangen.

Han kommer heldigvis hjem imorgen kveld.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk "gavekort" på den helgen... Så jeg har ikke vært borte enda, skal bort helgen om to uker. Da har han litt å se frem til så lenge også... ;o)

 

Mannen min er også veldig glad i å være hjemme, jeg også for den saks skyld. Var mye ute og "fløy" før vi fikk barn, så vi er sååå glade for å ha fått Karsten, nå har vi en "unnskyldning" for å få være hjemme! Men må ut en sjelden gang i blant, slik at man husker hvor godt det er hjemme...

 

I forrige uke måtte mannen min jobbe overtid tre dager, så han så ikke gutten vår annet enn mens han sov. Så han skyndet seg hjem fra jobb på torsdagen og koste seg masse! :o)

 

Borte bra, men hjemme best!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg...borte bra, men hjemme best!!!

 

Sambo og jeg er veldig glad i å være hjemme å kose oss med film og snop på lørdagene, så vi er glad vi har Oda....en veldig god "unnskjyldning" for å slippe å reke så mye.

 

Jeg gleder meg til å se Oda`s reaksjon når hun får se pappaen sin igjen imorgen tidlig. Det har vært deilig å få være litt alene, men har rekt mye mer enn det jeg egentlig skulle da.

 

Det er alltid koselig å høre om mannfolk som har skyndet seg hjem for å være med barna sine:-) Jeg har sendt bilder av Oda på mobilen til min kjære flere ganger pr dag denne helgen, han savner henne kjempe mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender også pappaen mms'er og mail med bilder... Han setter så pris på det! :o)

 

Var og ruslet på et kjøpesenter her før jul, og da møtte jeg ei av arbeidskollegaene til mannen min. Hun fortalte at han visstnok er "stolt som en hane" over gutten vår, og skryter masse av ham på jobben... Koselig å høre! :o) Men jeg visste nå at han kom til å bli en interessert, deltagende, stolt far, det var jo en av grunnene til at jeg valgte å få barn med ham! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må ha vært koselig å høre, det er jo så sjarmende med mannfolk som engasjerer seg 110% i barna sine. Selv hadde jeg en far som ikke gadd å bry seg, og har kun sett Oda en gang siden hun ble født og det var i julen. Jeg er veldig glad for at jeg har en samboer som er veldig glad i barn, og det er nok en av grunnen til at jeg trives så godt med han. Han er en skikkelig familiefar, og der smelter han meg totalt...hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...