Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Nå har vi jaggu ventet lenge føler vi, og motet er begynt å stige igjen! Nå er det ikke lenge til tante rød skal komme innom, og da blir det Pergo-runde på oss før vi drar nedover.

Litt synd at gynekologen ikke følger oss opp, med tanke på ultralyd eller eggløsningssprøyte. Men jeg skal ta blodprøve i etterkant for å se om jeg har hatt eggløsning den perioden.

Gleder meg villt til ting endelig skal begynne å skje igjen!! :-) Bedre å vente 14 dager av gangen, enn å vente 1 måned og så 14 dager deretter!! Men nå skjer det ting snart!! :-) Hørte at andre her inne også skal ha pergo?

Slenger med en liten lykkehilsen til -Planlegger og dama til planlegger- håper virkelig det klaffer for dere!!! :-)

Klem:-)

Fortsetter under...

Så spennende at dere er i gang igjen! Håper pergo kuren kan lure fram et levedyktig lite egg!

Vi har testet i dag, holdt på å ikke teste. Det har blitt så man gruer seg til å se den negative testen og ikke har lyst å teste nå. Men måtte jo få det gjort liksom. Og negativ var den..... Har alle tegn på kommende tante rød nå, så det er vel riktig at den er negativ. Men ennå et par dager igjen, så jeg prøver å holde motet oppe litt til. At det skal være så innmari vanskelig da! Tusen takk for lykkeønskning i alle fall. Håper det lykkes for dere nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...