Lykkeligmammatiltre Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 kan du spå meg? Hadde vært veldig snilt av deg:) Når jeg eventuelt blir gravid igjen? hvor mange barn vi vil få, og kjønn på barna? Jeg: 25.07.1983 Han: 26.01.1982 på forhånd tuuusen takk!
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Hei..ja skal se på deg før jeg kryper til køys... får opp at du får fire barn jeg den første kommer i mars - 2009..dvs at du blir gravid i juni - 2008 det er ei jente...så ser jeg tvillinger på deg i 2011..men klarer ikke få opp når...er litt sliten nå..så jeg får prøve i mårra... Klem
Lykkeligmammatiltre Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Hei:) tusen,tusen,tusen takk for svar:) Det hørtes utrolig koselig ut!! nå ble jeg glad....selv om de siste ble litt tett! Nå har vi en jente, hun er 1 og 1/2 år... så koselig hvis hun får en lillesøster i mars 2009:) hun blir nok en kjempegod storesøster:) Og så kos med tvillinger:) vi har tvillinger i familien min,så jeg har tenkt tanken selv;) Kan du se kjønn på tvillingene? og når jeg vil bli gravid med dem, og når i 2011 de kommer? Går det an å se noe navn på dem? Har alle barna samme far? Tusen tusen takk for svar! uuuutrolig snilt av deg:) STOR KLEM:) og HA EN GOD NATT!
Lykkeligmammatiltre Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2007 dytter den litt opp til deg jeg, løvinne_75 :-)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 dytt:) kan du også en noen india tur på oss?når? klem klem
Lykkeligmammatiltre Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2007 mai 2009 ja....hmm..spennende:) Tusen takk for svaret ditt:)! Kunne du svart på det andre der oppe og? du så kanskje ikke det.. hadde vært snilt:) spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå