Gå til innhold

Har søkt bhg plass gjennom internett,er det en side jeg kan se om søknaden er behandlet eller no? (oslo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du?

Takk for svar;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får brev i posten om at søknaden er mottatt. Det varierer fra bydel til bydel hvor fort du får brevet. Nordstrand har vært veldig raske med brev, mens Østensjø har vært treige...

Skrevet

Ok,takk ;O)

Får håpe den dukker opp i postkassa snart da.

Ok,så det fins liksom ingen side på Oslo Kommune sine sider da eller? Prøvde å se etter det i går,men kunne ikke finne noe.

Bor i Alna bydel,vet ikke hvor trege de er jeg....

Uansett,takk for svar Raffna!

(hmmm...lurer litt på om jeg fikk en oppskrift av deg til en sjokoladekake til Lukas sin bursdag,har vel glemt å si at den var kjempe god;O)!!!!!!!!

Takk igjen......

Skrevet

Hei

Vi hører også til Alna bydel, Furuset område. Her tok det ikke lange tiden før vi fikk svar. men pga. at vi får prioriteringskode måtte jeg skrive manuell søknad og levere.

Stovner Bydel (vi søkte også en barnehgae der) er MYE tregere til å sende ut svar enn Alna.

Skrevet

Takk for svar lifa og Eline,så egentlig burde jeg ha fått et brev i postkassa mi ettersom det snart er 3 uker siden jeg søkte?

Hmmm kanskje jeg burde ringe i morgen og høre,vet du hvor jeg skal henvende meg? Bare Oslo Kommune da eller? Vet du?

Takk igjen for svar ;O)

Skrevet

Nå gikk jeg å hentet papirene på rommet til Eline. Trodde det stod der når søknaden var mottatt, men datoen i brevet jeg har er den datoen de har svart meg.

Men mener det kun tok maks 1 uke.

Du ringer felles nr. til oslo kommune tlf. 02180 og spørr etter noen som har med barnehgesøknader å gjøre.

Hvor i Alna bor du?

Skrevet

glemte å si når vi søkte i Stovner fikk jeg en medlign på amile om at de hadde mottatt søknaden elektronisk ganske med en gang.

Har du ikke fått det heller, hvis ikke har du kanskje gjort noe feil når du sendte søknaden?

Ring i morgen.

Skrevet

Tusen takk igjen og takk for tel.nummer!

Jeg ringer i morgen jeg,mulig jeg har gjort noe feil.

Bor på Trosterud ;o)

Takk!!!!!

Skrevet

Vi bor på Furuset så da har vi nok ikke søkt på de samme barnehagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...