Gå til innhold

Favoritt sovestilling??


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma skal absolutt legge seg på siden med bena krøket opp, gjerne med en fot mellom sprinklene på sengen... Hun ligger på både høyre og venstre side, men vil sjelden sovne liggende på rygg. Men hun tipper som regel over på rygg når hun er i dyp søvn... Men veldig morsomt for hun ligger presis på samme måte som meg når jeg skal sove :)

 

Noen fler? Minner meg forresten på at kanskje jeg skal legge meg jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oda sover best når hun ligger på ryggen med hode vendt mot en side (hun vender seg mot begge sidene, skifter i løpet av natten). Men det som er Oda sin sovestilling er å ha armene over hode..da vet vi at hun sover godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin sover alltid på siden i en bananstilling. Roer seg ikke på ryggen, og har aldri gjort det. Våkner han på natten eller noe, snur jeg han på andre siden. Han snur seg ikke selv ennå. Så folder han gjerne hendene under haka. Kaller han bare munken når han sover hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror gutten min faktisk trives best på rygg. Vi bruker jo babysafe, så han har jo ikke akkurat noe valg, da. Men når jeg nattammer så hender det (så og si alltid) at han blir liggende igjen i sengen ved siden av meg. Da ligger han på siden når han spiser og sovner som regel der. Men snur seg som regel over til ryggen igjen etter en liten stund... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. mia har ligget på sida fra ho blei født.. da måtte ho ligge på sida fordi ho hadde et stort skrubbsår på den ene sida av hodet sitt etter sugekoppen, stakkars lita..men ho liker ikke å legge sæ på rygg når ho skal sove, så vi må legge ho på sida med bamsehunden i arman, ho e blitt så gla i hunden sin..:o) men ho havne alltid på ryggen etter ho har sovet ei stund.. har aldri funne ho på magen.. d syns æ e veldi greit!! ho ligg faktisk i sin favorittsovestilling nu sammen me hund sin:O)..hihi...e så søt så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...