Gå til innhold

2 TR på fjorten dager??

Anbefalte innlegg

Hei dere. håper dere kan fortelle meg litt omhva som skjer med kroppen min. har vært veldig nøyaktig med tr før . 26 dagers syklus. fikk tr 25 des . og var klar for å prøve igjen v eggløsning som jeg fant ut var ca 3 - 6 januar. begynte å små blø 6 januar og trodde det var pga eggløsningen men det stoppet ikke.. blødde litt i tre dager før jeg dro til legen og fikk undersøkt meg. hun var tysk og hadde vanskelig for å forklare hva som skjedde. men hun sa jeg blødde for lite for at det kunne være mens.. og fopr mye til at det bare var pga eggløsning. hun kalte det noe annet.. noe med at hinnen rundt egget ikke ville feste seg og begynte da og blø. hmmm.. skjønte ikke den helt. men uansett blødde jeg bare mer og mer etter den dagen,.,. og i hele 7 dager.. orntli mens bløding.. så da var det vel mens igjen da eller??..hvis det var det .. skal jeg ha eggløsning nå ca.. :).. og vi har prøvd endel. :).. hva tror dere??..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874413-2-tr-p%C3%A5-fjorten-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hinnen rundt egget ikke vil feste seg så høres det for meg ut som om hun prøvde å fortelle deg at det er en SA? Vet ikke men jeg tolket det sånn. Men på den annen side, burde det ikke da vært MER enn en mensblødning.

Det sies at hvis man feks er under stress så får man mensen sjeldnere, feks hver 6. uke, men at man da også kunne blø ved EL og dermed trodde man at man hadde sykluser på 3 uker istedet.

Tror du må ta og tempe fremover for å finne ut hvor i syklus du egentlig er.

Jah. jeg blødde mer enn en vanlig mens.. lengre også. men jeg håpet så veldig nå når jeg er ferdig med den at det var en vanlig mens.. slik at vi kunne *ta fatt* igjen nå .

Er så redd for at jeg tenker så altfor mye på det slik at jeg ikke blir gravid.. derfor vil jeg helst ikke teste meg så mye med el tester etc.er det sånn? at man har vansekligere for å bli gravid om man tenker for mye på det?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...