Ambra, 2 IVF+2 frys+2 avbrutt Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Har vært lenge borte herfra, etter at fryseeggene våres gikk dukken i august! Har utsatt videre forsøk etter dette, har synes påkjenningen har vært for stor...og kroppen oppført seg merkelig... HAr nå avtalt nytt forsøk i mars, men har nylig fått vite at jeg kan ha kronisk nyresykdom som gjør at jeg muligens ikke får lov til gjennomføre et svangerskap. i tillegg til en annen kronisk sykdom blir dette så omfattende at jeg nesten ikke kan ennet enn le, hvor uheldig kan det være mulig å være????? (Åpenbart ganske uheldig, knis!) MEN: Dersom jeg skal ha et nytt forsøk, skal jeg i alle fall forsøke akupunktur. Dere som har prøvd dette i forbindelse med forsøk ved St. O, hva kostet det ? HAdde dere avtale både før innsetting og uttak? Hva var resultatet av dette? Takknemlig for svar! Regner med at vi må sette sluttstrek for egne barn etter de opplysninger vi nå har fått, men drømmer fortsatt om et mirakel..... Håper noen kan svare! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874384-hallo-gamle-kjente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusse 77 Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 hei håper du for sette inn egg .. en som jeg kjenner måtte fjerne en nyre (80%) av den.. hun hadde et barn fra før og de villle helst ikke at hun skulle prøve og få flere,men det gjorde hun ,og ble gravid ,alt gikk bra.!!!!. hun ble gravid på naturlig måte da,kan hende de er strenge når det gjelder ivf.. jeg hAR prøvd akupuntur denne gangen første gang kostet det 500kr,så 350 pr gang etterpå.. vet ikke om det hjelper meg og bli gravid,men doktoren min sa det var mye enklere og sette inn eggene denne gangen,sist brukte han laaang tid ,men denne gangen sa han at det var veldig enkelt og at livmoren var "villig",det tokk kanskje 20 sekunder,så det var jo positivt ) XXXXXXfingrne på at du for prøve litt til klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7874384-hallo-gamle-kjente/#findComment-7875354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå