Gå til innhold

Dusje med de små??


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma holder på å vokse ut av badekaret sitt. Det holder en liten stund til men da må jeg ha en annen løsning. Problemet er hva gjør jeg da?? Har dusj og ikke badekar. Har lurt på om jeg skal begynne å ta henne med meg inn i dusjen av og til for å venne henne til den... Hva skal dere gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt på det samme, tror nok jeg kommer til å kjøpe en balje å ha på bade som hun kan bade i. Var innom ikea sin webside og fant en badebalje der til 69 kr...mulig jeg kjøper den:-) Vet ikke helt hvem andre som fører badebaljer...

 

Å ta henne med i dusjen er et alternativ jeg ikke har tenkt på, enkelte ganger kommer jeg sikkert til å gjøre det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dusjet et par ganger med lillegutt, men får det liksom ikke til. Han er så tung å holde ut slik at jeg får vasket han og hele badegulvet blir vått når jeg må ta han ut når vi er ferdige.

Tenkte å kjøpe større balje kanskje når han vokser ut av denne baljen. Etter det blir det vel å bare sitte i dusjkabinettet mens jeg dusjer han alene.Ønsker meg badekar hvis vi engang kjøper eget hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke badekar på badet... Har den balja fra Ikea og den er knallbra å bade i :) Så løp og kjøp!!!

 

Har balja på badegulvet og snuppa stotkoser seg oppi der med noen leker og litt skum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom akkurat på at min søster setter badebaljen i dusjen når Adrian skal bade, det kommer jeg til å gjøre så Oda kan plaske i vannet så mye hun vil:-)

Drømmer om badekar jeg også, men det blir nok en stund til ettersom vi akkurat har kjøpt ny leilighet uten badekar. Men vi drømmer om rekkehus da, og da skal det bli badekar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer med Per. Han er også for stor for badekaret, men han sitter i det noen ganger og bader. HS sa at det var greit å trene han opp til å ta etter leker som flyter, bra for koordinasjonen. Han elsker å bade, men synes bare det er helt greit å dusje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har heldigvis badekar enn så lenge, er på husjakt då så då e da jo ikkje sikkert da e badekar i huset... men har prøvd å dusja me ho ein gang, da likte ho ikkje i da heila.. pluss at da va veldi klumsete, men nå sitter ho jo litt så då blir da nok lettare å få da til me dusj.. da kan ho sitte sjøl når eg vasker ho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja sitter fint i badebaljen sin, har sånn badestol som er veldig grei å bruke. Foreløpig står baljen på eget stativ, men hun begynner å bli rimelig tung, så det er nok ikke lenge til vi må ta vekk stativet. Vi har hatt henne med oss i dusjen både på babysvømming og hjemme, og det liker hun også, men det beste for oss er å ha henne i balja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Karsten var liten likte han ikke å bade. Fikk da råd om ta ham med i dusjen, og det var den eneste måten vi fikk vasket ham på de første to månedene... Men da dusjet jeg mens pappaen var hjemme. Jeg "varmet opp" dusjen først, fikk gutten inn til meg, dusjet ham og leverte ham ut igjen til pappaen for tørking mens jeg fikk dusjet meg ferdig.

 

Kjøpet oss badebalje på Barnas Hus for 199,- Superfornøyd med den. Den har en sånn skrå rygg, så Karsten kan ligge/sitte der mens han bades. Og så er det en liten "kul" nedi bunnen som gjør at han ikke sklir... Karsten er jo liten, da, men jeg tror nok denne balja er stor nok til å brukes opp til 1, kanskje 1 1/2 år...

 

Kan se bilde av den på: www.tolstrup-snapa.com Klikk på Karsten og deretter Karsten 5-6 måneder... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie dusjer ofte med meg eller pappaen, eller så sitter hun i sånn stol man har i dusjen og så dusjer jeg henne oppi den. Hun synes det er veldig stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...