Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei damer, den forrige tråden har herpa maskinen min:( Ikke moro, er nå frempå med ny nettleser og greier for å få det til å funke:) Så her er en ny tråd, har dessverre ikke fått lest alt som er blitt skrevet men har sett det ikke er så mye siden jeg var innom i går! Jeg skulle ha sittet på en båt på vei hjem nå men neida, sitter trygt og godt tilbakelent i en godstol i Danmark. Vi er værfast. Stormen i dag er så sinna at båten aldri forlot Norge engang. Håper det er roligere i morgen slik at vi kommer oss hjem tilslutt. Men litt deilig å få en dag ekstra. Blir det flere må vi ta det med forsikringsselskapet og ta tapt arbeidsinntekt og slikt med dem... Sukk. Mas med sånt vær asså! Så her jenter; skravl i vei!
Thea og Erle Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Hei hei.Begynte dagen med skillingsboller som vi bakte i går samt resten av smågodtet og sjokoladen som jeg ikke spiste særlig av siden jeg sovnet til filmen. Det er jo bra start.NOT! I dag tror jeg går ut å aker litt eller tar meg en gåtur. Neida. Det smakte godt og gidder ikke få dårlig samvittighet. Mamma kunne heller ikke være barnevakt i dag slik at vi kunne dra til svømmehallen, men det finnes jo andre. Er det ikke åpnet noe badeanlegg i Asker eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå