Gå til innhold

Er det noen her som har fått symptomer i uke 2???

Anbefalte innlegg

Ifølge terminkalkulatoren på babyverden skulle egget ha blitt befrukta på juleaftenen, men det får jeg ikke til å stemme, for det var jo da jeg begynte å kjenne stikkinger i eggstokkene, og følte ekstra press på blæra.

Fortsetter under...

Hi her.

Har aldri kjent stikkinger rundt EL før, og dette er altså noe som har vart helt siden juleaften til midten av januar. Tenkte at jeg ikke kunne være gravid pga at symptomene kom så tidlig, men måtte bare teste, og den var jammen meg positiv.

jeg merktet det på symtomene at jeg var gravid, eller at jeg trodde jeg var det,før jeg tok testen.

i følge terminkalkulatoren er jeg 5+4 men i følge symtomer er jeg mye lengre.

men det merkes vel bedre på nr 2.

har ikke vært hos legen enda, fikk beskjed at det var ikke vits å komme før uke 10

Jeg er også gravid med nummer 2, men jeg hadde ikke sånne symptomer i det forrige svangerskapet. Lurer på om det virkelig var mensen jeg hadde i desember. Men hvis du, mosleth, tror du har kommet lenger, så ville jeg oppsøkt lege tidligere, for det kan jo hende at du var gravid selv om du fikk mensen. Har jo hørt om slikt, og lurer på om jeg inngår i den kategorien.

Jeg fikk også veldig tidlige symptomer, som ømme bryst og små stikninger i magen. Så jeg blir helt sprø av å ikke vite om jeg egentlig var gravid måneden før IKM, og om siste mens egentlig var en annen type blødning, f.eks festeblødning eller slikt. Noen som vet om det er normalt å merke at brystene blir større allerede i uke 2 (fra B-cup til C!!)?? Legen mener jeg skal forholde meg til IKMdatoen som er satt, i alle fall til ultralyd i uke 17, men jeg synes det er fryktelig lenge å vente med å få vite sikrere om jeg egentlig er lenger på vei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...