Gå til innhold

Det er så deilig å ha baby! Ta vare på stundene!


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

De uskyldige blikkene han gir deg. Den lille munnen som smiler når du ser på ham. De små tærne som sitter på en tjukk liten fot:) Den gode magen, og deilige fingre som river deg i håret når du snuser inn lukten fra nakken hans:) !

 

Ta vare på babytiden og nyt hvert sekund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er deilig å ha baby:-)

 

Jeg kysser Oda på kinnet innimellom og da hermer hun og gir meg et kyss på kinnet mitt...hun er så søt (får veldig våte kyss jeg da....hehe...nesten som det drypper...hihi)

Hun elsker å se seg selv i speilet, det var en stund hun lo bare hun så seg selv i speilet.

Hun lyser opp når jeg kommer med fruktmos til henne

Hun strekker ut armene når jeg spør om hun vil komme til meg

Hun "holder" ansiktet mitt i hendene sine

hun tygger på haken min bare hun får sjansen

Hun har sine favoritt leker, og lyser opp når jeg gir dem til henne

 

Yep, livet kunne ikke vært bedre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å være mamma er det nydeligste som jeg har opplevd iallefall. Babyer er nydelige vesen. Så totalt avhengig av deg. De ser slik opp til foreldrene sine og vil gjøre det samme, spise det samme som de. Jeg kan ikke se meg mett på lillegutt der han ligger med lekene sine. Siklet renner og gomene lyser ut i luften der han biter i alt. Prater og styrer. Konsentrerer seg veldig om å få hendene rundt lekene og så inn i munnen. Tiden går jammen fort også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, akkurat sånn tenker jeg også!!!!

Det er så herlig å være mamma til et sånt skjønt lite troll :) Og tiden flyr liksom bare fortere og fortere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt enig! :o)

 

Og den følelsen man får når man låner bort babyen sin i en stor forsamling. Og så ser du at han ser rundt omkring og når han får øye på mammaen sin så lyser han opp i ett stort smil!!

 

Jeg syntes det var slitsomt i starten, alt var nytt og "skummelt". Men nå bare koser jeg meg mer og mer for hver dag som går!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...