meg og min lillle sønn Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 i min kommune er fristen for samordna opptak 15 februar. da søker man barnehageplass fra 1 august-07. du kan søke senere oxo, men da er du ikke med på hovedopptaket, og du får bare plass dersom det er ledig. bakdelen med å søke på hovedopptaket er vel at du må betale for de mnd babyen din ikke er i barnehagen. altså, dersom permisjonen deres er over 15 september må dere allikevel betale for august selv om han/hun ikke har vært i banehagen. Tror det er slik. Noen som vet med sikkerhet?
Hemmeline Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 hos oss er søknadsfrist 1 mars...også må vi søke permisjon fra august. Dersom vi får innvilget permisjon trenger vi ikke betale før hun begynner i barnehagen. Kanskje det er forskjel fra kommune til kommune
*Lucia* Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Her må vi søke nå innen 1 mars. Står på kommunens sine hjemmesider
AMINE Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Her er det 1. mars. Jeg har søkt fra 1. august, med tanke på permisjon til 1. nov. Men vet ikke om det er mulig med perm., fordi det er privat barnehage... Syns det er så rart å søke barnehageplass til lillegutt. Han er jo så liten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå