Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Fikk min i dag og kan ikke si jeg er helt imponert... Eller så er det bare trening som skal til, for å finne noe hjertelyd var jammen ikke enkelt.. Sambo var glad jeg var hos legen i går og hørte hjertet ellers mener han jeg hadde begynt å stresse nå... Skjønne han! Noen andre som har problemer med å finne noe lyd utemon rumling ol..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 har ikke selv, men mener å ha lest om folk som ikke klarer å høre noe før rundt uke 20 pga manglende trening. Hvor langt er du kommet da'?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Jeg er 17 uker.. Harn noen uker å øve meg på da...
3+et lite nurk Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jepp, fikk vår igår, men det er veldig vanskelig å høre hjertelyden. Vi hørte det så vidt en gang igår og er i uke 23. Det står egentlig at monitoren kan begynne å brukes i trimester 3.Vi hørte det bare i bakgrunnen av masse andre lyder. Men, det vi oppdaget, var at nurket vårt reagerte på monitoren. Morkaka ligger på ytterveggen, så vi har ikke kjent så tydelige spark enda. Pappaen har ventet tolmodig, men igår da vi brukte monitoren kjente han sparket. Kan vi ha plaget babyen med den monitoren tro? Noen andre som har opplevd det samme. Kjente spark igjen idag da vi prøvde monitoren... Kanskje bare tilfeldig at hun ville vise seg frem nå?
minime<3 in belly Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Hvor har dere kjøpt denne hjertelydmonitoren? Vil ha jeg og...
3+et lite nurk Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 på www.mammaogmeg.no kjøpte jeg min!
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har babywatcher og har hørt hjertelyden siden uke 14. >Trente på å finne den fra uke 12, og det tar litt tid,men nå finner jeg lyden i løpet av sekunder, nå vet jeg hvor småen liker og ligge etc. Jeg er veldig fornøyd med min, bruker den ukentlig for å roe nervene fordi jeg mistet tvilling-gutter i uke 23 og har litt angst for at det skal skje noe. ( Selv om jeg vet at sjansen for det er svææært liten) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå