Gå til innhold

Hei ninni :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor mange uker er du på vei nå?

Det er så godt å høre at det fortsatt går bra med deg!

Jeg har ikke fortalt det til barna mine enda... er bare 5+1 i dag, så jeg syns det er litt tidlig.

Tenkte jeg skulle vente med å fortelle dem det til vi var klar for at resten av verden kan få vite det også. Dette fordi jeg tror det blir vanskelig for dem å holde det hemmelig.

Så jeg tenkte kanskje når jeg er ca. 3 mnd. på vei....

Når fortalte du det da?

Fortsetter under...

Heia.

Kanskje vi begge får noe å feire den 3.juni da :-) Er vel kanskje ikke særlig sannsynlig at jeg føder på termindagen da. Gikk 14 dager over med hun yngste vår, så er innstilt på det nå også. Har dessuten eksamen 30.mai, så hadde vært fint å bli ferdig med den først i alle fall. Om jeg er i form til det da...

Er i min 22 uke nå, 21+2 tror jeg. Og alt går bare fint. Får litt angsten for at dette ikke skal gå bra av og til ennå, men det kommer av MA,n i uke 18. Sier da bare til meg selv at det er jo veldig sjeldent, og så kjenner jeg etter på magefølelsen som sier at dette skal gå bra. Viktig å tenke positivt tror jeg. Ihvertfall har jeg det bedre selv når jeg greier det. Og nå kjenner jeg heldigvis mer og mer liv, det er veldig betryggende.

Vi fortalte det sent til barna denne gangen. Nettopp pga det som skjedde sist, ville spare dem for en slik opplevelse en gang til. Noen nære venner og besteforeldrene viste det tidligere, også fordi jeg jo blødde og trolig mistet. Var i veldig dårlig form lenge. Måtte jo da fortelle de etter UL at det var en til der inne, men ellers fortalte vi det ikke til barn og resten av verden før rundt uke 17-18. Ungene fikk vite det julaften, fikk hver sitt kort med et UL bilde i. Det var skikkelig koselig og rørende å se reaksjonene deres.

Håper alt er bare bra med deg også. De første ukene går veldig sent synes jeg, men nå går tiden kjempefort. Håper du slipper unna kvalmen, den er ekstremt slitsom synes jeg. Fikk den ca i uke 7 denne gangen, og den varte til ca uke 14-15. Mer enn lenge nok. De som lengter etter kvalme som et symptom vet nok ikke helt hva de snakker om, ihvertfall ikke når det gjelder ekstrem kvalme der man ikke får i seg noe som helst. Men, det er nå min mening da :-) Jeg er nok ikke så flink til å være i dårlig form.

Vi snakkes igjen.

Hei ninni :)

Så utrolig hyggelig å høre at alt er så bra med deg, og at du er komt så langt allerede!!!

Jeg gleder meg sånn til at jeg begynner å kjenne liv! Skal til å skrive om jeg er så heldig..... men nå må jeg prøve å slutte med det, og tenke positivt jeg også.

Har ikke opplevd SA eller MA selv, men har jo lest om alle dere som har opplevd det, og det har virkelig skremt meg, det kjenner jeg nå.

Bra tiden går fortere etter hvert... nå snegler den seg utrolig sent avgårde.

Jeg har også vært veldig kvalm med de tre andre, og stort sett spydd flere ganger daglig. Det er derfor jeg syns det er så rart at jeg ikke kjenner noe enda, men det er jo så lenge siden... så det kan hende det begynte senere. Håper selvfølgelig jeg slipper det da!

Men jeg har nesten mer energi enn jeg bruker å ha, og er overhode ikke trett! Det syns jeg er rart, og det gjør at jeg begynner å tvile på at det er noe der... men det må jo det være med positiv test..!

Dere holdt ut lenge dere da med å fortelle det til ungene. Men jeg skjønner jo godt tankegangen siden dere opplevde det dere gjorde sist gang.

Jeg har utrolig lyst til å fortelle det, men skal holde ut og vente en stund til.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...