Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til slik samtale på sykehuset 15 dager før termin. Synes det virker så kort tid før fødselen, og er redd for at jeg skal føde før tiden og ikke få snakket med noen på forhånd....

Noen andre som har vært til slik samtale? Hvor lenge før fødselen hadde du time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ ska på d nu 26 januar.. 1 månde før fødseln..

Skrevet

Vi skal 14 dager før fødsel. Trur nåen avd. legg det så tett opp i termin sånn at informasjonen e fersk når man kommer inn sånn at man kan huske den litt bedre.

Skrevet

jeg har ikke fått slik samtale, og heller ikke tilbud om det!! Har kun 5 dager til termin!!! Er det vanlig at alle har slike samtaler???

Skrevet

Jeg fikk ikke det med førstemann, men skal nå fordi jeg gruer meg så veldig.Endte med keisersnitt sist.

Skrevet

Har du ikke vært på omvisning på sykehuset heller du da Bea80?

Her i Østfold så ringer man og ber om å få komme selv, vet ikke hvordan det er med førstegangsfødende som går på svangerskapskurs da.(da jeg gikk på det for 7 år siden ordnet de med omvisning nemlig, men den gangen hadde de det på kveldstid, nå kun på dagtid). Ellers er det innkalling til omvisning i ca uke 36 for de som er med i en bestemt undersøkelse på SØF.

Skrevet

Veit at på sus i stavanger er det vanlig viss du har vert til ul der, då blir du automatisk kalt inn en mnd før.))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...