Mrs. icsi og småen Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Har alle fått noe resultat? Noen andre som fremdeles venter??? Hvor mange var det egentlig som testet positivt denne gangen?? Klem fra ei som fremdeles venter på resultater... (Både på godt og vondt).
Tasselur Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Heisann! Jeg fikk tr på fredag, en uke etter antatt IKM. Så syklusene mine er nok ganske varierende for tida. Denne ble 35 dager, forrige var 28... Så da hopper jeg inn i IKM uke 8! Tror ikke det har blitt noen liste på den ennå engang... Var som forventa at tr kom, følte meg ikke gravid i det hele tatt. Vi la nok rett og slett inn årene for tidlig til å treffe el denne gangen! Så neste gang satser vi på lang og jevn aktivitet istedenfor helt kanin i noen få dager. Har du testet deg i det siste, da?
titt'hei Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 hei. så bra dere oppdaterer meg/oss. Lurt litt på hvordan det har gått Mamma mia: slitsomt å gå å vente slik du gjør nå, håper du får et resultat snart......så klart da en positiv test! lykke til. Har du symtomer da? Tasselur: Du fikk besøk du og ja Bedre lykke neste gang. Kjedelig når man ikke kjenner syklusen helt, jeg gikk også lenge over ikm, og er av den grunn litt usikker. Men slik du sier det så fint selv: lang og jevn aktivitet:) Jeg er litt usikker om jeg hører til uke 7 eller 8 denne gangen(ikm lør el. søn. i uke 7 tror jeg). ....Vi "snakkes".......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå