ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Før fødsel hadde jeg skikkelige mens smerter noen dager før den kom, og kunne gjerne ligge lang strak de to første dagene jeg hadde den... :-S nå har jeg begynt å blø kraftig, (skikkelig slimete) og har ingen smerter og ingen tegn til at dette skulle være menstruasjonen.. er snart 8 uker siden jeg fødte...
Suprise! Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Kan jo være det. Husker den første mens jeg fikk etter fødsel var litt "slimete" som du beskriver.Noe lysere også. Er ingen lege jeg,men kan jo høres som om den er på tur ja! .....Mens smerter ,humørsvingninger osv kan forandre seg etter en fødsel.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Dette var ikke spesielt lysere, men MYE mørkere.. så nesten svart aktig ut, selv om det var ganske ferskt... :-S ganske uncomfy :-(
Suprise! Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Men fargen kan vel være som mangt?... syns alltid den har vært litt opp og ned jeg.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2007 ok takk for svar i hvertfall.. :-) får la det gå noen dager kanskje og se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå