EJsinMamma Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 kjære morri =) Ser du noen graviditet på meg snart? å kjønn? jeg har mista tidligere, å var til utskrapning i høst. vært prøvere i 1,5 år ca.. er født 110187 han 090275 På forhånd takk =)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Ser ut som du må vente litt til.Ser ut som du kommer til og få en sjekk på sykehuset om alt er som det skal,noe som det er.Ser at du blir gravid mot slutten av året.Da med en gutt.Mistet du litt sent nå..6-7uker?
EJsinMamma Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 åkei.. ?! Andre som har spådd meg sier mellom februar og mai... Noe som er helt umulig? Ja, det stemmer.. skal til udersøkelse - men om det er i forbindelse med endometriose eller gynikologisk vet jeg egentlig ikke.. Men var hos legen her om dagen som henviste meg videre..Jeg mista i uke 8.. eller fant det ut da, men livmoren min hadde ikke vokst såe..mista sikkert tidligere.. Ser du når jeg blir gravid da? Også lurer jeg på om du ser om ei veninne av meg også blir gravid i år? Hun er født 15/12-87 og typen 18/01/84.. Når kommer vi i hus igjen etter vår vannskade vet du? takk takk
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 ser ut som du blir gravid i nov med ei lita tulle. Ser litt lysere ut for din vennine,får opp april på henne med ei jente. Tar litt tid med huset.Blir rundt mars april.Mye og ordne opp i.
EJsinMamma Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2007 du sa jo akkurat med en gutt?! Så jeg blir ikke gravid å mister igjen da? Går svangerskapet bra da? April på henne ja - takktakk
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 jente på min vennine og gutt på deg ja.Så det nå,ble en feil.Får opp at alt vil gå bra med deg og barnet.Svangerskapet kommer til og gå veldig bra.
EJsinMamma Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2007 takktakk =) Stemmer november da? eller kan det skje før? Er det noe sannsynlighet for at du tar feil ang. tidspunktet? Eller kanskje bare jeg som ikke vil innse at det har tatt sånn tid.. Vil liksom ha et barn nå, har prøvd så lenge..Får jeg mange barn eller? 110187 var jeg født.. 090275 forloveden
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 blir mot slutten av året ja.Kan blir før nov men etter sept.Får opp 2 barn på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå