*mamma til to :-)* Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Heisann Kan du se hvordan økonomien min blir i år, får jeg meg mere jobb snart (fast)? Får samboeren min seg ny jobb i løpet av året? Jeg : 050380 Han : 120274 På forhånd tusen takk Klem.....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Økonomien kommer til og gå litt opp og ned.Litt stramt men kommer til og løs seg rund sommeren/høsten i år.Ser ut som du kommer til å gå i et vikariat.Men det blir ikke fast.Ser ikke ut som din samboer kommer til og få no ny jobb nei.
*mamma til to :-)* Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Tusen takk for du tok deg tid til å svare )) Ser du når jeg kommer til å begynne i det vikariatet?? Går i et nå, men har bare ut mnd.,så er det slutt med det (( Håper du får rett ang. i at økonomien bedrer seg til sommeren/høsten, men skulle jo gjerne ha vært før den tid
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 du kommer til og få et vikariat rundt mars/april.
*mamma til to :-)* Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2007 håper du får rett i det Ser du om vi får flere barn,event kjønn,når og hvor mange?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 dere kommer til og få en 2-3 unger.Ser to jenter og så en gutt.Mulig at det er tvillinger inni bildet.
*mamma til to :-)* Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2007 hmmm... flere som har spådd tvillinger på oss her inne..., blir isåfall spennende å se.. Ser du når jeg blir gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå