Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 hun har masser av de... men noen har gått bort og nye kommer...hjalp å vaske d m vann og ta på potetmel, da...! hun har veldig mye under haka/på halsen..men har sittet mye i babybjørnsele siste døgnet- og da faller jo haka framover..kanskje det ble for varmt og fuktig i halsen for henne..blir jo varm inntil pappas mage oxo... har oxo noen ganske store på hodebunnen..og små på hake og kinn....
meg og min lillle sønn Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Gutten min hadde masse i ansiktet og halsen og litt nedover brystet. Begynte å dra en ganske kald og ordentig våt klut over ansiktet, etter råd fra ei venninne. gjorde det 4 morgener, og nå er de så og si borte. de på halsen er der ennå da. kan være tilfeldig at de er borte nå, for de hadde begynt å bedre seg allerede da j begynte m kald klut. så j vet ikke.
marguritten Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 er det de hormomknoppene du mener? de ligner små modne kviser? de skal forsvinne av seg selv. tror ikke du trenger å smøre med potetmel. det vill eventuelt tørke dem ut. her i huset så har elisa fått masse av dem, har til og med fått infeksjon i dem....off....jaja.... husker ikke helt hvorfor de kom, tror det var noe med at det er hormoner..hehe..
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 ok... men hva gjør du m de når det er kommet infeksjon i de da, norkvinne?
marguritten Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 det er ikke alltid det kommer infeksjon i. men når det er infeksjon i,så ser det ut som tørket snørr. gult og inntørket, å hvis du vasker det bort,så kommer det tilbake. da skal man til legen å få en krem som heter fucidin.(eller hva legen utskriver) så skal man behandle det litt over en uke,avhening av kremen.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 ok...for de her er gule..men har ikke prøvd vaske de bort.. 6ukerkontroll om 2,5uker, så kan vel uansett vente til da-- lykke til med nuppene, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå