Lykkeligmammatiltre Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hei:) Lurte på om du kan spå meg? :-) hadde vært veldig snilt! Når jeg eventuelt blir gravid igjen,hvor mange barn tilsammen og kjønn? Meg: 25.07.1983. Han: 26.01.1982 På forhånd tusen takk:)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2007 lurer også på om du kan se noe jobb på meg fremover? hva slags?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 du blir gravid rundt mai med en jente.Får opp 3 barn på deg.Ser ut til at det er 3 jenter.Får opp at du får tilbud om en jobb i 2008,rundt feb.Ser ut som det er en del papri arbeid.På et kontor.
Lykkeligmammatiltre Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2007 tusen takk for svar morri:) hmm hvis jeg blir gravid i mai vil jeg jo føde rundt februar, også få jobb i den tiden også...? hihi...vet jo at ikke noe er sikkert... men kan du se hvorfor jeg skal ut i jobb igjen så tidlig?? tre jenter hørtes kos ut:):) har en fra før nå.....går det an å se noe navn på jentene? eventuelt første bokstav?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 ser ut som du takker ja til jobben men ikke starter på før til sommeren.Ser ikke noe navn på de jentene din,men de 3 navnen passer veldig godt sammens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå