Gå til innhold

Januar: 2 år!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk som tiden flyr!! Skummelt.

Storegull er 2 år i morgen

Syntes dette er en fin alder. Han er jo stort sett alltid kjempe blid, med noen få unntak da han skal prøve oss ut og ikke får lov.

Han har fått mange ord, men setter ikke ordene noe særlig sammen til setninger. Bare noen faste setninger som "skal vi se." og mamma bilen borte" osv.

Han er veldig flink motorisk. Ligger nok forran sine gjevnaldrende på det men eller så tror jeg han er litt etter i språk.

Hvordan er deres 2 åringer?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

guri tiden flyyyger ja..han her er og en aktiv sjarmør..han sier ikke så masse setninger og sånn enda,men setter ord på det han syns trenger det..egen vilje har og begynt å vise seg sterkt! særlig overfor storebror som er to år eldre enn han..

ellers er han en tenker..løser mye mere teoretiske oppgaver enn storebror gjorde,og legger puslespill med ganske mange biter om han får sitte i fred:-)

artig alder er det!

• 2 måneder senere...
Skrevet

hei

jeg er ny her .

jeg har en jente født 25.januar.

ja det er på min datter jeg ser hvor fort tiden går . syns det ikke er lenge siden jeg var på ahus og fikk henne. men nå etter art hun ble 2 år har hun fått atopisk eksem , det er det værste jeg har sett av utslett hun klør og klør og jeg smører henne men det hjelper ikke og dette har jeg fått av en spesialit.

min datter sier bil pappa , se lekepa. jeg vil nana

og masse mere

hun går i barnepark det kanjeg anbefalle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...