melinda Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Hvilken stelleveske har du/skal du kjøpe, og hvorfor akkurat den??
MissAntrop Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har kjøpt Teutonia sin. Rett og slett fordi vi har kjøpt Teutonia vogn og veska så både stilig og praktisk ut
fiona71*2pp Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Har kjøpt emmaljunga sin... enkelt å greit for den hang på vogna da vi så på den, og fikk den me på kjøpet. Ser grei nok ut og... Men ka vet æ egentlig. Vanskelig å vite ka man egentlig ønske eller har bruk for når man aldri har prøvd eller hatt behov for sånt før )
melinda Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2007 fiona71 *FØDEKLAR og nysgjerri, hva koster emmaljunga sin? Er det mange lommer på/i den? Er det med sånn stellematte?
chill+enda en til Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Vi har kjøpt Samsonite. Stellematte i den, og rom nok til det meste. Plass til flaske i rom med åpning fra utsiden. Type hardbag. Kosta 799,-... Har aldri brukt så mye på en veske til meg selv engang, så denne får duge til andre ting enn stelleveske når den ikke trengs til det mer
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Allerhand messengerbag... 700 kr, men den mest praktiske og andvendelige jeg har funnet. I tilegg er den faktisk litt stilig... Hadde en billig hardstellebag sist, helt ubrukelig i lengden....
candymams Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Har kjøpt buga boo vesken som hørert til vognen. Vesken er kjempe grei og leveres i mange flotte farger. Den har flere praktiske rom inndelinger. Du kan ta av deler av vesken og vasken den når den blir skitten, slik at du alltid har en stelleveske som ser ren og pen ut :-) Jeg er superfornøyd med min, praktisk og pen å se på.
kristin2 Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Bugaboo stelleveske da vi også har bugaboo cameleon vogn. Flott praktisk stelleveske. Tror nok vi skal bli fornøyd med den
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 kjøpte allehand sin (www.alexi.no) den er veldig praktisk :-))
ejiec++ Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 har kjøpt denne - tror jeg kommer til å bli fornøyd med den, har stor plass. http://www.reisebagen.no/art-8.asp?id=11&iPageID=4
C8-76 Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 fant en søt en på jysk, 249,-(Ole Brum) og da er stellematten enkelt tilgjengelig. Væsken er kanskje litt mindre enn noen av de andre typene, men prisen var fin.
fiona71*2pp Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Emmaljunga sin veske koste 498 ,- Det e me stellematte ja, og lommer på siden til flasker, og masse lommer inni, pluss ekstra lomme til småting på framsiden. Virke no bra og romslig. Inni e det ei stor lomma, pluss mange i forskjellige str. Antar at det e både til bleier og annet utstyr. Har som sagt ikke fått prøvd den enda.. da æ ikke har termin før 6.feb. Men æ trur nok at æ ska få plass til det æ sku trenge og ha me mæ, både til mæ og babyen.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har stelleveske fra emmaljunga som fulgte med vognen. Har egentlig litt lyst på baby bjørn sin som kan brukes som ryggsekk, men det blir litt tossje og kjøpe ny siden jeg fikk den med vognen!!! Men den emmaljunga veska jeg fikk med er ikke lik den man kjøper tror jeg, var med stellematte men ikke noe særlig med rom i den, men den er sikkert helt grei. Står iallefall i stil til vognen!!!
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 jeg har også emmaljunga stelleveske.. fulgte med vogna! ;o))
propella Skrevet 21. januar 2007 #15 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har Simo sin stelleveske, siden jeg har kjøpt Simo soft line vogn. Romslig stelleveske til 699,-
lise-79 Skrevet 21. januar 2007 #17 Skrevet 21. januar 2007 Var på Happyland i Sverige i går, og fant en nesten prikk lik BabyBjorn sin, men til 299. med stellematte og god plass. Den het noe som SEGR. Jeg synes nå den så ut til å gjøre samme nytten som de andre. Har sort simo vogn og kjøpte denne i sort også.. dette var av den harde typen..
nick_331658 Skrevet 21. januar 2007 #18 Skrevet 21. januar 2007 Har en mørk blå i mykt stoff fra jysk, brukt til forrige baby som nå er blitt tre år. Har hatt den i vaskemaskin og er nå god som ny. Den var ikke dyr og har vært glimrende i bruk! Veldig greit at det er avtagbart teppe rundt veska når du skal stelle på steder som ikke er tilrettelagt. Dette er også godt og mykt så baby ligger komfortabelt og det er mange små lommer til krem o.l. Denne er ikke like stilig som baby bjørn og mange andre, men du så praktisk og mye billigere:-)
paulinemamma Skrevet 21. januar 2007 #19 Skrevet 21. januar 2007 Den blir du fornøyd med:-) Jeg har to-snart tre unger, og elsker den bagen...stor og god, og holder drikke varm-eller kald. Kjempefin! Absolutt den beste vesken jeg har hatt etter at jeg fikk barn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå