Gå til innhold

Auuuuuu...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har fått 2 tenner nede nå, og han bruker de flitti for og si det sånn.

Han biter så sykt hardt på puppen, hver gang jeg ammer han. Så nå har jeg fått kjempe såre bryst vorter og det begynner og gjøre vondt og amme.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Standard prosedyre for dette er trekk hardt inntil puppen og løsne taket, pakk bort puppen, forsøk igjen om en stund. Og øv på godt sugetak igjen! Blir du sår kan du bruke brystvortekrem igjen.

Skrevet

Ok, takk det skal jeg prøve. :)

Skrevet

Det er ikke så lett, men jeg hekter henne av så fort jeg ser tegn på at hun er ferdig, at det ikke kommer mer melk e.l. Hun har jo ikke tid til å bite når hun svelger unna.

Skrevet

Samme problem her, ble helt forskrekket første gang babyen bet meg, så jeg skrek til. Gjett om babyen ble redd og hylte like mye!!!

Er veldig påpasselig med å følge med når han er ferdig, så jeg får "koblet fra" straks. Men det er forferdelig vondt når det skjer likevel.......

Lurer på om det er en ide å bruke ammeskjold igjen???? Eller vil en baby på 6 mnd ikke klare å lære seg det igjen? (Vil ikke ha puppenekting da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...