Gjest Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har lyst å dra til fotograf og få tatt bilder av den lille, helst innen to uker etter fødselen.. Lurer bare på hva det koster,sånn ca, for ett par bilder, litt større enn A4 Størrelse liksom..Så vil jeg ha sånne takkekort.. Har ikke vært til fotograf,så har ikke peiling :-) PS, noen med gode ideer til motiv?
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 tror prisene varierer veldig fra fotograf til fotograf - det gjorde det i hvertfall prisene på brudebilder (vårt første barn så vi har ikke tatt bilder av baby enda)...noen er billige på selve fotograferingen, men dyre på kopier/takkekort. Mitt råd vil være å sende e-poster eller ringe og be om pristilbud hvor du sier hvor mange motiver du ønsker, hvor store kopier og hvor mange takkekort, da blir det lettere å sammenligne På brudebilder, dvs selve fotografering m/16 motiver, 1 album og takkekort (75 stk) tror jeg vi betalte totalt 3600,- Er nok litt rimeligere med et enkelt portrett, pluss at vi endte ikke opp med den rimeligste fotografen for vi likte ham litt dyrere bedre vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå