Gå til innhold

begynne pumpe meg for å gå ned..i vekt..?? dumt?


Gjest

Anbefalte innlegg

eller vil det hjelpe i det hele tatt...?

gifter meg om 5mnd...jeghar gått fra str 38 til....46! vel..det var str brudedama satt på meg..men brudekjoler er jo gjerne små i st så da har jeg vel gått opp til 44.. Sier ikke det er stygt å være en str 44, men jeg kler ikke det og det er ikke så rart jeg er missfornøyd når jeg er vant til å være 38... Kjøpte brudekjole i går i str 42...var jo ikke passe enda da..men noe å slanke meg inn i ..

Begynner på sats torsdag og går tur hver dag og er forsiktig m hva jeg spiser..men ikke nazi..da blir jeg gal og det funker motsatt - spiser mer..

 

pumpe meg ekstra bare en gang om dagen...? om jeg får tid, da..hehe...

hva synes dere..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det vil utgjøre noen stor forskjell, men dumt er det jo ikke. Ingen som tar skade av det, og det er jo uansett alltid greit med et lite lager med melk i fryseren.

 

Lykke til med vektreduksjonen. Om 5 måneder må du sikkert sy inn 42-kjolen litt for at den skal sitte perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det..! at jeg må sy den inn..hehe..

ja..tenkte kanskje det var dumt å få puppene til å lage for mye melk, men hun spiser uansett mer og mer ettersom hun vokser, så om jeg vil slutte å pumpe etterhvert så kommer vel hun etterhvert til å spise tilsvarende det jeg overproduserer ved å pumpe..etterhvert....sikkert..

 

ja kanskje jeg skal gjøre dte. litt pes, men verdt det i juni tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det som meg, tette - jeg er også maaaange kg for mye enda, og har planer om å gå dem ned fremover mot sommeren.

Men jeg synes ikke det høres lurt ut å pumpe for å gå det ned.

Hvis du pumper en ekstra gang pr dag vil det bare utgjøre kanskje 100kcal , dvs en skive brød uten pålegg.

Samme effekt får du bare du trener 10 min ekstra når du først er igang!

Risikoen du løper for å bare forbrenne så lite ekstra kalorier, er at du hele tiden har for mye melk, noe som svært lett fører til brystbetennelse og tette melkeganger, noe som er veldig smertefullt og kan ødelegge hele amminga for deg.

Jeg er rimelig desp etter å bli slank igjen, men ville ikke turt dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ok...høres jo fornuftig ut egentlig det... :( har vel neppe tid til å pumpe meg heller...lettere å få trent 10min ekstra når jeg først har barnevakt...

:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Så "dumt" du skal på SATS egentlig, ellers kunne vi hatt en treningsavtale sammen (vanskeligere å skulke unna når man er to...) men eg har tenkt å bli korttidsmedlem (9 mndr) på Oxigeno nede ved studentsiloen på Kuba (der koster korttidsmedlemskap 400,- i mnd, mens det koster 950,- i mnd på SATS, det er for drøyt)

Pumping er forresten veldig pes, mye koking av utstyr og det tar laaang tid å tømme brystene skikkelig (mye kjappere med baby) så hvis du kan unngå det, er det det greieste.

Jeg pumpet mye til førstemann, kjøpte el-pumpe nå mens jeg var gravid - men ser ut til at jeg slipper å åpne den engang, og et er jeg så glad for !

(det lille jeg trenger å pumpe, for når jeg skal bort/ut/drikke - holder det med den manuelle)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...