Gå til innhold

Hyler deres små mye??


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma elsker å hyle høyt... Har noen dager, som i dag, hvor hun bare elsker å høre sin egen stemme... Naboene må jo tro jeg mishandler henne.... Ikke noe galt med henne altså... Bare kosehyler... Men er så høyt at jeg vurderer ørepropper... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, her hyles det endel! Han hadde en periode når han var 4,5-5 mnd hvor han hylte også, men da hadde han enda ikke funnet volumknappen... Nå har han funnet både den og de høyeste toneleiene!

Og så har han fått det for seg at han skal våkne midt på natten. Det vil vi ha en slutt på, så vi ligger jo og later som om vi sover... Men det er jammen ikke lett når han ligger og hyler!! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hyler når storesøster tulle med ham. Skikkelig hvining er det. Og så fornøyd uttrykk i ansiktet da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin har ennå ikke funnet ut at han kan hyle. Heller ingen volumknapp ennå. Nå griner han vanlig hvis han er misfornøyd, sulten eller trøtt. Eller han ynker seg en hel stund først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde det mye ja, men nå har hun fått testet ut stemmen sin godt nok,. tror jeg! :-) Trodde aldri jeg skulle slippe fra det uten tinnitus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, var artig første gangen hun hylte så høyt hun kunne - midt på natta - i bekmørket! Av og til gikk det over til brøling, faktisk så tror jeg vi kunne tjent penger på å ta opp stemmen hennes og solgt til skrekkfilmprodusenter, hun hadde gått Exorscisten i næringen...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...