Gå til innhold

City Voyager fra BabyDreams.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med kombivognen City Voyager fra BabyDreams.no? Har falt for denne vogna, og ønsker å kjøpe den, men vil gjerne høre andres erfaring med denne først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt denne vogna. Jeg bestilte den fra Tyskland -Har ei Tysk venninne som hjalp meg med bestilling:) Vogna mi er ikke helt identisk med denne -jeg har litt annet fotbrett, men ellers tror jeg det er det samme.

Vogna er kjempegod å trille. stabil. virka solid. Veldig lun. Nydelig pent utseende. Ongen har god og bred plass i vogna.Sammenslått er den stor.egner seg ikke til små bagasjerom. Min veger litt over 20 kg.

Min vogn hadde ett nettingstoff under denne titteluka i kalesjen. Kunne ønske det var plast der istedet -ved tanke på en liten regnskur..

Regntrekket til min var veeldig lite Bare en plaststripe som gikk fra toppen av kalesje og skulle festes på fotenden. Åpen på sidene.

Når ongen sitter i fra deg er vogna veeldig tung å vippe opp for å svinge! Med ongen mot deg er den god å svinge med.

Hvis du bestiller den fra Tyskland så får du en sånn vogn for ca 2000,- Medregna utgifter for å få den hit blir den på litt undre 3000,- Ikke tar det lang tid heller!

Jeg er litt for glad i vogner så jeg solgte min her på Finn for å få prøve ei til:)

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Vogna du hadde, var det fjøring på sidene på understellet? Vet du kan få både med og uten fjøring. Hvis du ikke hadde fjøring kan den bli tung å svinge på når ungen sitter fra deg.

Er fortsatt veldig keen på denne vogna. Har du vært inne på siden og sett? De har fått flere nye farger nå. Var inne på www.tako-poland.eu også og kikket. Der var det villt mange farger.

Skrevet

Ja den jeg hadde er det kraftige fjeringer på sidene. Den fjøra veldig godt. Og sikkert behaglig for ongen. Det er ant noe med tydefordeliga som gjør den litt tung å svinge på! De store fjærene syntes jeg gjor vogna til ett blikkfang:) Har sett de vognene uten fjøring..Syntes ikke de var like fine.. Jeg ble positivt overaska da vogna kom i posten. Fargene var mye finere i hvirkeligheten enn på bilde. Min var burgunder og creme og i det burgunderfarga stoffet var det sjatteringer. Det såg jeg ikke på bildet når jeg bestilte!

Har fått masse skryt av vogna. Folk har gått forbi og så har jeg hørt "åå gud for en nydelig vogn!" Så morsomt:)

Tror jeg har vært innom samtlige sider om barnevogner og utstyr:) Driver å kikker enda..Det er jo bare sååå mye fint til de små:)

Vogna jeg hadde solgte jeg i forige uke. Litt vemodig.. Nå triller jeg en herqules m 2 doble svingehjul fremme. Kjempegod å trille:)

Samboern min er helt oppgidd av meg thihi..

Skrevet

He,he, skal vel ikke så mye til for at gutta blir oppgitt av oss jenter ;-)

Jeg pleier å si at det er med oss jenter og barnevogn, som det er med gutta og bil :-) Enig?

Vet ikke helt enda, men er mulig jeg kan få kjøpt en 2002mod SIMO kombi av venninna mi, hvis hun er ferdig med den når jeg får nr.3. Men er usikker. Hadde SIMO med de to første. Den ruver jo litt når det gjelder plass. Utifra målene jeg har sett på nettet på SIMO og City Voyager`n sammenslått, så er SIMO`n større. Er avhengig av å ikke ha en for stor vogn. Vil gjerne kunne sette den ut og inn i bagasjen (Focus stv.) og ikke i bredden.

Har veldig lyst til å gå for en babypakke på BabyDreams hvor man får City Voyager, sprinkelseng, reiseseng, stellebord, lekegrind og vippestol til kr.7490,- Har ingenting av utstyr igjen etter de 2 eldste.

Vel, tiden får vise.

Skrevet

Ja der sa du det:) hehe Det skal jeg si ved neste off.. og sukk.. Men jeg kan nå skjønne han og da! Minstejenta vår er nå ikke mer enn 7mnd nå og allerede hatt sin 2. storvogn og paraplytrille til shoppingturer er allerede bestillt :-0

Den babypakka hørtes nå veldig rimelig ut:) Hadde jeg vært fri for alt utstyr og fikk det til en ok pris samla så hadde jeg gått for den! Har du sett bilder av vogna sammenlagt? Jeg gikk inn på en tysk babyutstyr butikk og der var det bilder av vogna i alle varianter -som sportsvogn, bagvogn, m forlenger, sammenslått..husker ikke hvilken side jeg kikka på men kan sjekke det opp om du ønsker? Kanskje det holder med å søke på City Voyager på Tyske sider (de)

Skrevet

Fant noen tyske sider, ja, med masse bilder. Vogna ser litt klumpete ut sammenlagt, men det har jo ingenting å si så lenge den ikke tar for stor plass i bilen. Har ikke hatt vogn med mykbag før. Hvordan var du fornøyd med det? Sist hadde vi vogn med hardbag da vi hadde plass til å bruke sikkerhetsnett til bag i bil, men nå blir situasjonen en helt annen og vi MÅ bruke babysete. Da er vi heller ikke avhengig av å ha vogn med hardbag.

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med softbag. Hatt det til 2 av jentene mine og syns det er helt supert. Tar mindre plass enn hardbag. Bagen på vogna mi syns jeg var veldig liten. Kunne ikke bruke den i mer enn 3 mnd (men nå får nå jeg store onger som vokser fort:)

Kanskje lurt å høre om str på bagen før du event. bestiller! Men uansett så kan en jo bruke bagforlenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...