Gå til innhold

skal inn til samtale, hva skjer der?

Anbefalte innlegg

har noen spørsmål. Hva blir spurt om på desse samtalande? Skal jeg undersøkes på noe vis?

1 fødsel hadde jeg pressrier 2.5 t da blei ungen tatt m vakum. Nr2 va en lengre fødsel å det endte m at "dette må skje fort, ungen MÅ ut no" å da hadde han 3 i sånn afgar score.

Hvor lenge etter KS kan en ikke løfte tungt.Hvordan er det med bading?++++++

Noen svar til meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7871625-skal-inn-til-samtale-hva-skjer-der/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var til samtale på Ullevål i november. Jeg hadde keisersnitt for to år siden. !5 dager over termin ble jeg satt i gang. Ingen skjedde bortsett fra av pulsen til jenta mi sank kraftig. Det ble hastekeisersnitt. Jordmor lurte på om vi ville inn til samtale om fødselen vi skal ha i februar og vi takket ja. På samtalen snakket vi om sist fødsel og hvordan vi ønsket det nå. Utrolig befriende å føle at noen tar deg på alvor. Jeg trodde det skulle bli vanskelig å få keisersnitt denne gangen, men det var ingen problem. Vi ble enige om at hvis babyen kommer før termin blir det vanlig fødsel. Er den ikke kommet til termin blir det keisersnitt på termindato. Godt å vite!

Lykke til!

Takk. Ja er jo godt å bli tatt på alvor. Har tenkt litt på lignende "avtaler".

At viss fødselen stopper opp, eller ting begynner å ligne på de 2 andre fødslene så skal det bli KS. Dritten ved en sånn avtale er jo at vi ikke aner hva som kommer til å skje.... Vil jo helst ikke ha en hasteKS heller, da er det bedre med njoe planlagt, tror jeg da! Har ikke erfaring på dette omsrådet....

Vi får høre ka dei si på sj.huset etter hvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...