Gå til innhold

Mio min Mio..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mio... Bare navnet får meg til å drømme meg bort slik Mio gjorde i parken den dagen i boken til Astrid Lindgren..

Mio var go`.. en helt.. en prins... Dessuten betyr Mio "du er min"..

Utrolig vakkert!!

Som dere skjønner vurderere jeg/ vi å gi vårt ufødte barn dette navnet hvis det blir en gutt..

Noen formeninger?

ei venninne mente dette var et såkaldt navn man kunne bli mobbet for ( ? )..

dessuten er Mio litt kort..

Noen forslag til navn som passer sammen med Mio?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er et nydelig navn! Har tenkt på det selv, men samboeren satte ned foten! Det er ikke vanlig å bli mobbet for noe man heter, og dette er uansett et navn som ikke skiller seg voldsomt ut fra mengden, ligner jo litt på Mia. Finnes navn som er hundre ganger værre!

Skrevet

mio er kjempesøtt....kaldte sønnen min for det lenge..... men han ble hetende rawn.....

neo er også fantastisk bra navn.....kort er bra!!! men denne gang blir det jente tror jeg så da blir det una eller mina.....

Skrevet

Tror d skal ganske mye til nå om dagen og bli mobbet for navnet sitt. D r jo så forskjellige rare navn, bare gå inn og sjekk på navneguiden ell no så skal du få se mye sprøtt!!! Bare du føler dg vel m navnet så syns jg du skal lytte t dg selv.. Mio Alexander f.eks?? Kos

Skrevet

Hei dere og takk for tilbakemeldinger!!

Så koselig at de fleste likte navnet.. jeg synes det ( selvfølgelig ) er veldig nydelig!

Blir nok nesten helt sikkert Mio hvis det blir en gutt.. Siden vi har 2 etternavn ( med bindrestrek ) måååå vi ikke ha et navn etter Mio, siden etternavnet er såpass langt.. Vi får se!

Skrevet

Synes også det er vakkert og elsket Astrid Lindgrens historie! Men vi kalte katten vår Mio da - det hørtes ut som den så Mio når den mjauet... Så for min del utgår navnet.

Skrevet

Jeg syns dere bør velge bare Mio, ikke to fornavn. Fint med korte, enkle fornavn. To blir ofte litt mye.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Katten min heter faktisk Mio.. Veldig søtt navn, men jeg synes det høres mer ut som et navn på et dyr enn et guttenavn. Jeg er enig at det ville passe bedre med i et dobbelt navn.

Skrevet

Mio er nydelig, og jeg ville gått for det hvis dere har et langt etternavn.

Mio Arctander synes jeg også er flott ;-)

Gå for Mio!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...