MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Mio... Bare navnet får meg til å drømme meg bort slik Mio gjorde i parken den dagen i boken til Astrid Lindgren.. Mio var go`.. en helt.. en prins... Dessuten betyr Mio "du er min".. Utrolig vakkert!! Som dere skjønner vurderere jeg/ vi å gi vårt ufødte barn dette navnet hvis det blir en gutt.. Noen formeninger? ei venninne mente dette var et såkaldt navn man kunne bli mobbet for ( ? ).. dessuten er Mio litt kort.. Noen forslag til navn som passer sammen med Mio?
Nurk i magen! Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg syns det er et nydelig navn! Har tenkt på det selv, men samboeren satte ned foten! Det er ikke vanlig å bli mobbet for noe man heter, og dette er uansett et navn som ikke skiller seg voldsomt ut fra mengden, ligner jo litt på Mia. Finnes navn som er hundre ganger værre!
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 mio er kjempesøtt....kaldte sønnen min for det lenge..... men han ble hetende rawn..... neo er også fantastisk bra navn.....kort er bra!!! men denne gang blir det jente tror jeg så da blir det una eller mina.....
babytad Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Tror d skal ganske mye til nå om dagen og bli mobbet for navnet sitt. D r jo så forskjellige rare navn, bare gå inn og sjekk på navneguiden ell no så skal du få se mye sprøtt!!! Bare du føler dg vel m navnet så syns jg du skal lytte t dg selv.. Mio Alexander f.eks?? Kos
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2007 Hei dere og takk for tilbakemeldinger!! Så koselig at de fleste likte navnet.. jeg synes det ( selvfølgelig ) er veldig nydelig! Blir nok nesten helt sikkert Mio hvis det blir en gutt.. Siden vi har 2 etternavn ( med bindrestrek ) måååå vi ikke ha et navn etter Mio, siden etternavnet er såpass langt.. Vi får se!
Vannmann35 Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Synes også det er vakkert og elsket Astrid Lindgrens historie! Men vi kalte katten vår Mio da - det hørtes ut som den så Mio når den mjauet... Så for min del utgår navnet.
2008 og 2012 Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg syns dere bør velge bare Mio, ikke to fornavn. Fint med korte, enkle fornavn. To blir ofte litt mye.
miria79 Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Katten min heter faktisk Mio.. Veldig søtt navn, men jeg synes det høres mer ut som et navn på et dyr enn et guttenavn. Jeg er enig at det ville passe bedre med i et dobbelt navn.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Mio er nydelig, og jeg ville gått for det hvis dere har et langt etternavn. Mio Arctander synes jeg også er flott ;-) Gå for Mio!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå